En film full av känslor!

Hej!
 
När Jonas och jag var i Stockholm för två veckor sen på inflyttningskalas hos Linn & Simon så passade vi på att gå på bio på kvällen. Vi såg på Hur många kramar finns det i världen. Oj vilken film! Lika bra som den första filmen hur många lingon finns det i världen! Det kom både glädje och sorge tårar under bion. 
De jobbet som Vanja i filmen har skulle jag med vilja ha, ett riktigt drömjobb!
 
 
 
Har ni sett dessa två filmer?
 
 
 
Från senaste filmen så har dom gjort en mini dokumentär, Jag börjar direkt att gråta så fort jag ser denna dokumentär den är så fin, se den!
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Annika

Då får vi ta och spana in dom filmerna!

2013-09-30 @ 08:42:17
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

har bara sett lingon, men vill gärna se kramar också. så ska väl ta tag i det någon dag :)

sv när man ska flytta över till wordpress så finns det ingen gratistjänst längre så jag får med mig alla inlägg. då får jag göra allt per inlägg och det orkar jag inte ;). så denna bloggen är kvar också, men uppdaterar bara på den nya sen.

2013-09-30 @ 13:11:23
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Inte sett "hur många kramar finns det i världen", men den andra har jag sett och den är så underbar!!

SvaR: Åh, då förstår jag! Vad roligt för er! :)

2013-09-30 @ 17:31:13
Blogg/hemsida: http://babustylee.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0