Nytt och fräscht!

Hej!
 
Nu tänkte jag förska skriva ikapp och berätta orsaken till så dåligt uppdaterat. Orsaken till att det varit ganska dött här inne är för att jag har ju varit ute på praktik i 1,5 månad och det har tagit mycket tid att gå in sig på praktiken och att de nu inte blev något jobb så jag har varit lite nere och inte orkat bry mig. Att inte få någon anställning är ju såklart jättetråkigt för nu kommer jag in i fas3.. Vad som kommer att hända vet jag inte riktigt ännu jag väntar på ett brev från min handläggare om ett möte då vi ska ses... Det känns inte alls kul att hålla på så här länge men det är väl bara att bita i det sura äpplet och blicka framåt! Snart blir det ljusare får man hoppas! Så nu under tiden jag väntar på att få besked om fas3 så tänkte jag försöka att uppdatera och läsa mig igenom alla bloggar jag missat!
Jag hoppas även att jag ska kunna få rutin på bloggandet när jag även går ut i fas3 så det inte blir så tyst här inne, för sakar att berätta det har jag ;)
 
Nu idag så knåpade jag ihop en ny design, inte helt nöjd men nu började magen kurra och jag orkade inte sitta mera vid datorn, Men det blev något nytt och fräscht och det behövdes!
 
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Annika

Det blev jättefint!

2014-04-08 @ 15:27:47
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: Nathalie - mamma till Charlie

Jättefint och vårigt :). Tråkigt med fas3 :( så jäkla dumt att det ens finns! Så dålig idé det där är.

2014-04-08 @ 16:01:11
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com
Skrivet av: Lackert

Jätte fin förändring!
Förstår att det är jobbigt när man inte riktigt vet vad som ska hända, hoppas att det löser dej å blir bra iaf

2014-04-08 @ 20:31:48
Blogg/hemsida: http://lackert.blogspot.se/
Skrivet av: ANNELI BERGMAN - KRISTALLKRONA

Designen blev super fin! Jag känner med dig. <3

KRAM!

2014-04-12 @ 21:36:25
Blogg/hemsida: http://kristallkrona.blogspot.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0