Lucka 11, Vinst från Glasverandan!

Hej!
 
Idag kan du vinna ett fint smyckeskrin från Glasverandan.se
Glasverandan är en inrednings webbutik som säljer det mesta till hemmet!
 
 
Tävlingsregler-
Gilla Glasverandans fb-sida
Berätta i en kommentar varför just du ska vinna detta skrin
 
 
Extra vinstchans-
Gilla min fb-sida
Följ mig via bloglovin
 
Tävlingen avslutas kl 23.59 ikväll!
Glöm inte att lämna din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner!
 
LYCKA TILL!
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, Vinnaren är Decibel, Grattis! Har mailat dig

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Mirjam Skredsvik

Jag är gärna med och tävlar, gillar Glasverandan.se på facebook.
Jag skulle vilja vinna eftersom jag tyckte att detta skrin var såå fint! Jag har inget smyckeskrin själv utan hänger upp allt på en sån där smyckeshängare. Det är dock väldigt svårt att få plats med alla och eftersom de hänger så nära trasslar de lätt in sig i varandra. Vann jag denna fina skulle jag kunna dela upp smyckena lite! :)
Följer dig på bloglovin sen tidigare.
Ha det bra!

2014-12-11 @ 05:38:26
Skrivet av: Hedvig

Jag är jättegärna med och tävlar, gillar Glasveranda på Facebook.
Jag skulle vilja vinna för att jag tycker detta smyckeskrin bara är så fint, jag har inget smyckeskrin utan lägger bara alla mina smycken i en burk vilket gör att de lätt trasslar in sig i varandra. Det skulle vara jätteroligt att vinna och om jag vann skulle jag kunna dela upp mina smycken så att det blir bättre ordning på dem :)

2014-12-11 @ 06:01:16
Skrivet av: ellinor

I år kommer jag bara att få bra att ha julklappar vilket är bra men detta hade varit en fin julklapp till mig själv i år även då mitt gammla smyckeskrin är en julklapp från när jag var typ tolv år. Inte det snyggaste men det funkar. GOD JUL

2014-12-11 @ 07:45:37
Skrivet av: Christina Frisberg

Ja jag är mer än gärna med i lucka 11 och i fighten om det underbart vackra glas skrinet, så fint det ser jag massor med möjligheter med, man kan ha massor av vackra saker i det.
Jag gillar på fb under mitt namn Christina Frisberg, Jag följer dig på bloglovin.
så nu är det bara att hålla tummar och tår och önska hett att just jag det fina skrinet får :)
Kramar till alla som vill/törs/behöver. <3

2014-12-11 @ 08:00:38
Skrivet av: Maria Sundlöf

I år är det bara barnen som julklappar får,
så jag helt utan julklapp under granen står..
Detta smyckesskrin var väldigt snyggt,
i det skulle mina smycken vila tryggt.
Ett litet paket att öppna vore kul,
det hör ju liksom till när det är jul.

2014-12-11 @ 08:12:23
Skrivet av: liselotte

Jag är gärna med och tävlar om detta fina skrin, vill vinna dels för att det är en fin prydnad och dessutom skulle jag få lite ordning på mina smycken.
Både gillar och följer dig sedan tidigare, liselotte andersson

2014-12-11 @ 08:14:00
Blogg/hemsida: http://liselottess.blogspot.com
Skrivet av: Anna Malin R

Hej!
Jag vill självklart vara med även jag och gillar både sidan och dig på fb såklart (Anna Malin R)

Smycken är nog det som är min stora last,
jag erkänner...beroendet har mig fast!
Örhängen, halsband och armband som glimrar,
en klocka med små diamanter som skimrar!
De ligger på toaletten, sovrummet och köket,
jag finner dem knappt på grund av småbarnsstöket
Smyckeskrin från glasverandan kan rädda min dag
och tro mig..ingen skulle bli gladare än jag <3

2014-12-11 @ 09:36:11
Skrivet av: Sofie Andersson

Hej.

Följer på bloglovin nr 202.

Gillar på Facebook.

Perfekt julklapp till min dotter som älskar sina smycken. Men hon har inget vacker ask att lägga dom i. Hon skulle verkligen tycka den va vacker.

2014-12-11 @ 09:39:46
Skrivet av: felicia johansson - serier & film

hej! jag skulle vilja vinna det till min stora syster. Hon älskar smycken och är verkligen värd att ha en speciell plats för dem speciellt nu efter att hon äntligen fick bli mamma i somras och innan dess har haft en jobbig tid. Ingen skulle bli gladare än henne... Gillar sidan på fb.

2014-12-11 @ 09:43:46
Blogg/hemsida: http://efji.se
Skrivet av: Maria Byland

Det här fina smyckeskrinet vill jag gärna vinna.
Gillar på Fb och delar i blogg.

http://nouw.com/majavirrpanna/princessemma39s-julkalender---lucka-11-16544713

2014-12-11 @ 10:50:22
Blogg/hemsida: http://nouw.se/majavirrpanna
Skrivet av: jane karlsson

vem skulle inte vilja vinna detta

2014-12-11 @ 12:06:00
Skrivet av: Maria Karlsson

Som jag har letat efter en sådanhär! HUr snyggt är det inte att kunna förvara sina smycken på ett smidigt sätt men samtidigt kunna visa upp dem!

Självklart vill jag vara med i denna tävling! Gillar självklart på facebook (Maria Karlsson)

Hemma har jag jättedåligt med förvaring och mina smycken ligger ofta utspridda i badrum, på bänkar och alla ställen där dem inte ska vara. Med detta skrin skulle förvaringen vara snygg, jag har koll på mina saker och vad jag har för något. Precis var jag har letat efter och hoppas att denna snygga låga snart får pryda på mitt rum :)

Kram, Maria

2014-12-11 @ 13:03:54
Blogg/hemsida: http://www.nouw.com/mariakarlsson
Skrivet av: erika pejrud

så fint. detta skulle få inehålla mitt fina guldhalsband jag fick av pappa i bröllopspresent

2014-12-11 @ 13:50:44
Skrivet av: Anonym

Gillar båda sidorna på Facebook, Malin Svensk Björck.
Skulle vilja vinna så jag har nånstans att förvara mina smycken. Har inte så många men är därför väldigt rädd om dom. Det här smyckeskrinet är så vackert dessutom att det mer än gärna får pryda sin plats på mitt linnéskåp i sovrummet.

2014-12-11 @ 13:59:23
Skrivet av: Moa

Jag är med och tävlar! Skulle bli superglad om jag vann då jag inte äger något smyckeskrin. Har kaos med smyckena som ligger huller om buller, och skulle behöva få bättre ordning på dom. Håller alla mina tummar, så himla fint var det dessutom!!

2014-12-11 @ 14:54:43
Skrivet av: Eva Gustafsson

Hej
Detta hade passa mig perfekt, har en stor samling av udda örhängen där jag tappat bort det ena just för att jag inte har någon bara stans att lägga dem på. Mvh Eva

2014-12-11 @ 14:56:46
Skrivet av: Kristina Berg

Gillar glasverandan på FB sedan tidigare.
Är gärna med och tävlar om det läckra skrinet!

2014-12-11 @ 17:17:14
Skrivet av: Decibel S

Jag gillar både dig och Glasveranda på Fb. <3

För tillfället ligger mina smycken åt höger och vänster,
”Du måste köpa ett smyckeskrin” säger ofta min syster.
Jag har nog inväntat dagen jag hittar något unikt,
När jag ser Glasverandas skrin tänker jag; ”Åh så fint” !

Här skulle alla mina smycken få plats,
Det ser faktiskt ut som ett litet palats.
Spegelglaset är pricken över i:et,
Jag skulle använda det resten av livet. <3

Mvh/ Decibel S (hoppas och önskar,) <3

2014-12-11 @ 18:31:39
Skrivet av: qat

Jag gillar och följer med namnet ana scylla och jag vill vinna helt enkelt eftersom jag inte har något smyckesskrin men en heeel del smycken som bara förstörs när de tvinnas ihop och blir till konstiga nystan. ;)

2014-12-11 @ 18:53:14
Blogg/hemsida: http://Http://softkitty.bloggplatsen.se
Skrivet av: Jenny Alexandersson

Jag är med.

Mina smycken ligger överallt,
jag önskar mig något som rymmer allt.
Då man ska bort & göra sig fin,
hittar jag allt i detta fina skrin!

Gillar deras sida på facebook (Jenny Alexandersson).
Gillar din sida på fb (Jenny Alexandersson)
Följer dig även via bloglovin'.

2014-12-11 @ 19:08:44
Blogg/hemsida: http://www.jennyalexanderssons.devote.se
Skrivet av: Therése Kunnas Franzén

Gillar på facebook!
Gillar din sida och följer på bloglovin sedan tidigare! :D
Namn: Therése Kunnas Franzén!

Jag vill så gärna vinna detta eftersom att alla mina smycken just nu ligger i en gammal kaffekapsel-låda från dolce gusto vilket inte är speciellt fint haha.
Flyttade till min första lägenhet förra måndagen 1/12 och skulle vara otrolig kul att få lite extra fint! :D
Älskar att den är genomskinlig, lär se ut som en skatt där i! Fruktansvärt unik.

[email protected]

2014-12-11 @ 19:14:35
Blogg/hemsida: http://tuwws.blogspot.se/
Skrivet av: vayleth

gillat å hoppas på tur

2014-12-11 @ 19:49:53
Skrivet av: JoHaNNa - julkalender på bloggen 1-24 December

jag är absolut med :)

gillar dej på fb: Johanna Hellberg
följer dej sen innan på bloglovin

2014-12-11 @ 20:34:47
Blogg/hemsida: http://johannaspratstund.blogg.se
Skrivet av: Malin Gustafsson

Så fint skrin som hade varit perfekt
att förvara alla smycken i, snygg design
och jag gillar att de är genomskinligt så att
man snabbt kan hitta de man ska ha varje da. :)

Håller tummar och tår att jag detta fina smyckeskrin av tomten får. :)


Gillar Glasverandan på FB och gillar
din sida på FB: Malin Gustafsson

Följer dej redan på Bloglovin

[email protected]

2014-12-11 @ 20:37:56
Blogg/hemsida: http://frozenvanilla.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Jag skulle vilja vinna eftersom smyckesskrinet hade passat perfekt på mitt sminkbord! I det skulle jag lägga alla mina finaste smycken som jag skulle vilja ha synligt, men inte vill få dammiga. Perfekt med genomskinligt! Håller tummarna :)

2014-12-11 @ 20:48:23
Skrivet av: Anonym

Hej!

Jag är gärna med!

Gillar x 2 på FB som Kristiina Söderström.

Detta fina skrin skulle bli en julklapp till min dotter.
Som omtanke och uppskattning för allt hon lyckats med.
Och som lyckönskning inför kommande år!

Ha en fin dag och tack för chansen!
Med vänlig hälsning,
Kristiina.

2014-12-11 @ 20:55:00
Skrivet av: julianna fredriksson

Hej!
Såklart jag är med i din fina tävling.

Underbart skrin passar perfekt att ha
mina smycken i. Har länge letat efter
ett men inte hittat nåt men när jag
såg denna blev jag helt förälskad i det.

Hoppas nu få vinna för då blir denna
kvinna strålande glad.

Gillar glasverandan med
namn Julianna Fredriksson



Gillar din sida på FB
och följer dig på Bloglovin

Mvh Julianna
[email protected]

2014-12-11 @ 21:01:40
Skrivet av: Lydia Sleyman

Jag är med :)
Vill så gärna vinna det fina skrinet där jag kan förvara mina smycken.
Gillar båda sidorna på FB med namnet (Lydia Sleyman).

2014-12-11 @ 21:26:36
Skrivet av: Sanna

Åh, vilket fint smyckeskrin! Den skulle jag gärna vilja vinna till min dotters alla smycken. Hon delar nämligen smyckeskrin med mig och det hade varit kul för henne att få ha ett eget i stället.

Gillar givetvis både din och deras sida på FB (Sanna Kaakinen).

Följer även din blogg via Bloglovin.

Kram Sanna

2014-12-11 @ 21:34:21
Blogg/hemsida: http://mammasvardag.se
Skrivet av: Jenny Olsson

Oj,så fint! Jag hade verkligen behövt ett smyckeskrin då jag köpte ett sånt förkläde som man hänger in i garderoben, illa av mig för dit springer lilleman och slänger ut massa smycken varje dag... är väldigt rädd att lillasyster ska få in det i munnen! Gillar på fb Jenny Olsson

2014-12-11 @ 21:34:37
Skrivet av: Matilda Pettersson

Är med :)

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Detta skulle vara supersnyggt att ha i mitt nypiffade sovrum, med mina favoritsmycken i! De ligger och "dräller" överallt nu och jag hittar aldrig vad jag ska ha så smyckeskrinet skulle innebära både nytta och nöje här hos mig :)

Gillar och följer för extrachanserna också.

Kram Matilda

2014-12-11 @ 21:36:15
Blogg/hemsida: http://www.matildasusanna.blogg.se
Skrivet av: Jane Larsson

Jag är slarver nr 1, och i nuläget har jag smycken i en trälåda i sovrummet, en ask i badrummet, en liten burk i köket, på en krok i hallen, och en liten låda i källaren. Alltså seriöst! Inte konstigt att jag inte vet var jag ska börja leta! Med ett snyggt smyckeskrin där allt ryms, blir det så mycket lättare! Och just eftersom det är så snyggt kommer det såklart få stå framme!

2014-12-11 @ 21:45:02
Skrivet av: Åsa

Jag skulle verkligen behöva ett fint skrin till mina smycken som ligger lite huller om buller...

Gillar på fb (Åsa Olsson)

2014-12-11 @ 22:04:07
Skrivet av: Lisette

Jag skulle så gärna vilja vinna detta fina skrin till min fina mamma! Världens bästa mamma <3 Hon förtjänar verkligen det!

2014-12-11 @ 22:07:13
Skrivet av: MariaM

Jag är gärna med och hoppas att detta får bli en fin julklapp till min syster! Gillar både glasverandan och dig på fb, Maria Mattson.

Mvh Maria

2014-12-11 @ 22:08:34
Skrivet av: Elisabeth N

Jag har inget smyckeskrin och skulle gärna vilja ha ett som visar upp mina finaste smycken <3
Skrinet var jättefint!
Gillar på FB både din och Glasverandans sida, följer på bloglovin

2014-12-11 @ 23:02:16
Skrivet av: Sandra

Gillat på FB!

Skulle vilja ge denna fina skrin till min lillebrors tjej i julklapp.
Hon har mängder med smycken men ingenstans att förvara dem. Nu skulle hon få förvaring OCH en snygg inredningsdetalj att ha framme! :)

2014-12-11 @ 23:34:40
Skrivet av: Vera

Har gillat på fb :)
Jag skulle vilja vinna och ge detta fina pris till min mamma! Hon älskar alla sina smycken och många har hon haft sen sin barndom och några har hon ärvt från sin gammelmormor. Dock så har hon inget fint smyckeskrin där hon kan förvara sina fina smycken. Hon hade blivit otroligt glad om jag hade överraskat henne med detta pris!

2014-12-11 @ 23:56:40
Skrivet av: Anna L

Konstant kaos bland mina smycken och skulle behöva samla allt på ett ställe som är lätt att överblicka

2014-12-12 @ 00:41:30
Skrivet av: Anna L

Anna larsson på Fb

2014-12-12 @ 00:41:55

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0