Lucka 4, Vinst från Gunry!

Hej!
 
I dagens lucka kan du vinna ett muminkit från Gunry.
Gunry har det mesta inom skönhet och hem. Ett budget märke med bra kvalite!
 
 
 
Tävlingsregler-
Gilla Gunrys fb-sida
Berätta i en kommentar vad det bästa med julen är
 
Extra vinstchans-
Gilla min fb-sida
Följ mig via bloglovin
 
Tävlingen avslutas kl 23.59 ikväll!
Glöm inte att lämna din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner!
 
LYCKA TILL!
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, Vinnare blev Annika, Grattis! jag har mailat dig!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Mirjam Skredsvik

Jag är gärna med och tävlar, gillar Gunry på facebook. :)
Det bästa med julen är helt klart att jag får vara tillsammans med släkt och vänner!

2014-12-04 @ 05:50:07
Skrivet av: Jane Larsson

Gillar Gunry på FB.
Det bästa är känslan av mys, förväntan, kärlek, förhoppningar och glädje. Jag har kvar samma julkänsla som jag hade som barn, och hoppas den stannar för alltid! Och att mina barn ska känna likadant. Det är en så fin tid på året , i den annars så mörka årstid.

2014-12-04 @ 06:53:16
Skrivet av: Nadia Walaf

Det bästa med julen är att man tar sig tid att umgås och mysa, och att fler försöker sätta andras välbefinnande framför sitt eget.

Gillar Gunrys och din sida på fb. Följer på bloglovin,

2014-12-04 @ 06:59:13
Skrivet av: Anna Malin R

Hej!
Jag vill självklart vara med även jag och gillar såklart både Gunry och dig på fB för extra chans (Anna Malin R)

Det bästa med julen är pausen från vardagens bestyr
att umgås, äta gott och ägna sig åt roliga äventyr!
Tomten och klappar sätter sedan pricken över i:et
och gör julafton till en otroligt mysig tid i livet

2014-12-04 @ 07:04:09
Skrivet av: nathalie - mamma till charlie

gillar båda på facebook, nathalié eriksdotter teodorson.
följer dig på bloglovin sen innan =).

bästa med julen är att äta julgodis med gott samvete hehe

2014-12-04 @ 07:16:52
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com
Skrivet av: Maria Sundlöf

Det bästa med julen är att få stressa av,
att efter julen ha några dagar utan krav!
Men också att äta av god mat och julgodis med släkt och vänner
och kunna umgås i lugn och ro med alla man känner.
Fast det allra bästa är lyckliga barn när de öppnar sina paket,
en vecka innan vi smäller av årets nyårsraket!

2014-12-04 @ 07:33:11
Skrivet av: Malin Svensk Björck

Hej !
Jag gillar båda sidorna på Facebook, Malin Svensk Björck.
Det bästa med julen är lugnet, gemenskapen, pysslet, umgänget och maten :)
Jag älskar julen och känner aldrig stress över den eller att det finns massa måsten. Njuter varje dag hela december :)

2014-12-04 @ 07:44:36
Skrivet av: qat

Allt är egentligen underbart med julen men om jag får välja en sak så är det väl att få klä granen tillsammans med barnen. Det blir alltid så galet och snett och vint och helt underbart. :)

Gillar och följer med namnet ana scylla.

2014-12-04 @ 07:51:31
Blogg/hemsida: http://softkitty.bloggplatsen.se
Skrivet av: Mirjam

Gillar på fb och följer på bloglovin'.

Det bästa med julen är stämningen. Att man umgås med familjen en hel dag för att det känns mysigt. Att man hittar på roliga saker att göra och inte bara bråkar hela tiden. Maten är också jättegod och det är roligt att ge bort och få presenter. Det är mysigt med allt julpynt och det gör att hela huset får en sådan trevlig mysig känsla. ^^

2014-12-04 @ 08:04:22
Blogg/hemsida: http://www.ithrenniel.blogg.se
Skrivet av: Så älskade från första stund

Jag gillar på fb, Debora Persson

Det bästa med julen att absolut att få slå in julklappar och ge bort dessa, att se sina nära och kära bli glada av det de får! Det är lycka det!

2014-12-04 @ 08:04:59
Blogg/hemsida: http://debbie.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Sofie Altuntas

Gillar Gunry på FB med namn Sofie Altuntas
Det bästa med julen är att man myser extra mycket med familj och släkt. Massa julbak och julmusik piggar upp stämningen <3

Gillar din sida på FB med samma namn som ovan
Följer på bloglovin som nr 188

2014-12-04 @ 08:08:48
Skrivet av: JoHaNNa - julkalender på bloggen 1-24 December

1. det bästa med julen är alla härliga bloggkalendrar som pågår :) så kul att starta dagen med en tävling och hoppas på vinst :)

2.3. följer dej på båda - Johanna Hellberg

2014-12-04 @ 08:09:54
Blogg/hemsida: http://johannaspratstund.blogg.se
Skrivet av: Camilla Wihlborg

Det bästa med julen är lugnet.
Ja, jag känner sånt lugn när jag tänder ljus och käkar clementiner...lyssnar kanske på lite julmusik och pysslar med barnen...
älskar den känslan man får inombords :)

Gillar både dig o Gunry på FB, och följer dig på Bloglovin sen förut.
Hoppas på tur, vi älskar Mumin här hemma :)

2014-12-04 @ 08:28:18
Skrivet av: liselotte

Jag är jättegärna med och tävlar om detta härliga kit. Gillar Gunry på facebook, liselotte andersson
Det bästa med julen är att det är så mysigt, att man umgås med sina nära och kära, att man får glädja andra med sina gåvor.
Gillar och följer dig sedan tidigare.
Mvh Liselotte

2014-12-04 @ 08:32:55
Blogg/hemsida: http://liselottess.blogspot.com
Skrivet av: jessamy

Hej.

Gillar redan Gunry på facebook :) Och det bästa med julen är alla ljus och all glädje som sprids. :)

Följer dig redan på BL. Mvh Linnéa

2014-12-04 @ 08:49:33
Skrivet av: Anonym

Hej
Det bästa med julen är att man får träffa och umgås med sin närmaste, och äta all god mat. Kanske kan man oxå byta lite klappar.
Gillar gunry sedan tidigare
Gillar o följer din fb
Följer dig via bloglovin
Nu hoppas jag bara på lite tur

2014-12-04 @ 09:17:03
Skrivet av: emma rudbeck

[email protected]
skrev inlägg kl 09.17.03

2014-12-04 @ 09:18:18
Skrivet av: Hedvig

Jag gillar Gunry på fb.
Det bästa med julen är att umgås med familjen och äta gott :)

2014-12-04 @ 09:34:07
Skrivet av: Alexandra

Det bästa med julen är att få umgås med nära och kära. Den här julen blir extra speciell för det är första julen med vår älskade dotter!

2014-12-04 @ 09:41:30
Skrivet av: Cissi

Gillar redan gundry och dig på Facebook och följer på bloglovin.

Det bästa med julen är myset, och det magiska runt julen, speciellt nu efter att vi fått barn.

2014-12-04 @ 09:42:45
Blogg/hemsida: http://nastanperfekt.blogg.se
Skrivet av: Marie mamma till 3

Är med och tävlar. Gillat både för vanliga och extrachanser. Bästa med julen är att se spänningen i mina barns ögon och för en gångs skull umgås med HELA familjen och släkten, vilket verkar vara svårt under resterande av året.

2014-12-04 @ 09:52:47
Skrivet av: Marie mamma till 3

Är med och tävlar. Gillat både för vanliga och extrachanser. Bästa med julen är att se spänningen i mina barns ögon och för en gångs skull umgås med HELA familjen och släkten, vilket verkar vara svårt under resterande av året.

2014-12-04 @ 09:54:03
Blogg/hemsida: http://angeleyes81.blogg.se
Skrivet av: jane karlsson

är med och tävlar. det bästa med julen är att alla är samlade in stund

2014-12-04 @ 10:31:37
Skrivet av: Jonna Tiensuu

Det bästa med julen, är mysstämningen och att då umgås hela släkten. Att man samlas på ett ställe och har en mysig tid tillsammans. Att få se alla glada barn. Jac älskar det!!

2014-12-04 @ 11:21:46
Skrivet av: Johanna - RosaBubbla.se

Gillar båda sidorna på Facebook och följer dig med bloglovin. =)

Det bästa med julen är alla ljus och den mysiga stämningen. När man får tända ljus, sitta och mysa med mannen i soffan och barnen leker med sina julklappar. En mugg glögg och lite lussebullar... Hela känslan!

Nej, nu måste jag byta bajsblöja. =P Livet som småbarnsmamma...

Passa gärna på att tävla i min julkalender med.

Kram Johanna

2014-12-04 @ 11:29:54
Blogg/hemsida: http://www.rosabubbla.se
Skrivet av: Elin

Gillar er båda på facebook och följer på bloglovin sedan innan.

Det bästa med julen är gemenskapen. Att få träffa och umgås med min familj och släkt. Julen är en mysig högtid med värme och gemenskap, det är det bästa.

2014-12-04 @ 11:43:56
Blogg/hemsida: http://ptbyelin.se
Skrivet av: Tina Carlström

Jag gillar på FB, Tina Carlström.
Det bästa med julen är att man får tid att umgås med familjen.

2014-12-04 @ 11:55:10
Skrivet av: Kristina Berg

Det bästa med julen är all värme och kärlek som sprids❤️

2014-12-04 @ 12:04:17
Skrivet av: Anonym

Det bästa med julen är den mysiga harmoni som oftast sprider sig! Jag är så glad för de otroligt underbara människor jag har runt mig och som jag får tillbringa julen tillsammans med! Det bästa med julen är kärleken och all lycka som lyser i mina barns ögon

Gillar din sida sedan innan och gillar nu också gunrys

2014-12-04 @ 12:28:07
Skrivet av: Emelie olsson

Min kommentar skickades utan att jag han skriva vem det var :/) typiskt mig! Det var jag som skrev kommentaren här innan om julen och kärleken

2014-12-04 @ 12:29:35
Skrivet av: Lisette

Gillar, det bästa med julen är ju julmaten och julkänslan vilket snart infinner sig :)

2014-12-04 @ 12:35:34
Skrivet av: Johanna VL

Det bästa med julen är stämningen, sällskapet och maten. Att få se barnen lyckliga och glada och spända av förväntan.

2014-12-04 @ 12:38:53
Skrivet av: Erika

Gillar redan, - Erika Alexandersson

Det absolut bästa med julen är att få spendera en hel dag tillsammans med sina nära och kära och bara mysa tillsammans utan en massa måsten :)

2014-12-04 @ 12:40:16
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/erikaalex
Skrivet av: Emelie Emanuelsson

Gilla på fb.
det bästa med julen är att släkten samlas och man äter gott ihop och har riktigt mysigt. för vi träffas nästan aldrig samtidigt allihopa förutom kring jul o påsk :)

2014-12-04 @ 12:53:57
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/mammatillfreja
Skrivet av: Emely Korabik

Jag är gärna med och tävlar. :)
Gillar redan Gunry på facebook: Emely Korabik
Gillar nu din sida där också!

Jag tycker det bästa med julen är att familjen samlas och myser tillsammans, jag träffar inte mina syskon så ofta som jag hade velat så julen är så härlig för mig och jag passar på att njuta av gemenskapen! :)

2014-12-04 @ 12:58:23
Blogg/hemsida: http://www.emssan.blogspot.com
Skrivet av: Matilda

Jag gillar Gunry på fb!

Det bästa med julen är att man får umgås med sin nära och kära, att få se genuin glädje i sina barns ögon, att känna att man har tid med familjemedlemmar och att det är ultimat mys. Sen är ju all god mat inte att glömma heller =)

2014-12-04 @ 13:06:39
Skrivet av: Carola

Jag gillar Gunry på FB
Jag gillar även din sida på FB
Dessutom följer jag din blogg via min RSS-läsare

Bästa med julen tycker jag är att få spendera tid med mina barn utan vardagsstress och måsten, och självklart också att få se deras förväntan inför julen och glädjen när de får se tomten och får julklapparna.

2014-12-04 @ 13:12:20
Skrivet av: Malin Gustafsson


Gillar Gunry på FB
Gillar din sida på FB
som Malin Gustafsson

Följer dej sedan tidigare på Bloglovin

De bästa med julen är att få umgås med
alla nära och kära, baka massa pepparkakor
och gott julgodis och såklart njuta
av ledigheten. :)

2014-12-04 @ 14:08:24
Blogg/hemsida: http://frozenvanilla.blogg.se/
Skrivet av: erika pejrud

gillar på fb.

bästa med julen är att alla i familjen samlas trots att mina föräldrar är skilda och att mina syskon + syskonbarn bor långt bort

2014-12-04 @ 14:31:04
Skrivet av: Annika - drömmen om 11 barn

Följer Gunry och dig på fb (Annika Nilsson Pettersson)
Följer dig på bloglovin!

Bästa med julen är glädjen och kärleken, känslan av gemenskap och samhörighet. Barnens glädje... bara känslan av att vara nära de man håller närmast hjärtat. DET gör hela julen!

2014-12-04 @ 15:03:53
Blogg/hemsida: http://blogg.alltforforaldrar.se/drommenom11barn
Skrivet av: agnesandersson

Har gillat på fb (agnes gabrielle andersson)
Det bästa med julen måste ändå vara att hela familjen är samlad och man bara umgås och myser!

2014-12-04 @ 15:05:08
Skrivet av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag är gärna med, har delat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/12/04/lucka-4-hos-princessemma-412-2/

Barnen älskar mumin och jag älskar gunry, kan inte bli bättre.

Gillar din och Gunrys FB sida (Anna Karlsson)

2014-12-04 @ 15:44:19
Blogg/hemsida: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Skrivet av: Lina Eckerström

Det bästa med julen är att hela familjen är samlad :) Och givetvis barnens min när tomten kommer.

Gillar båda sidorna på facebook - Lina Eckerström oxh följer dej på bloglovin sedan länge.

2014-12-04 @ 16:00:23
Skrivet av: alexandra

Jag gillar på fb, Alexandra tkauc
För mig är det att hela min familj kommer hit, vi är tillsammans.

2014-12-04 @ 16:21:57
Skrivet av: My Thulin

Hej gillar deras sidan sedan tidigare som My Thulin
jag gillar julen för då samlas hela min familj vilket händer väldigt sällan annars !

2014-12-04 @ 16:42:15
Blogg/hemsida: http://glossfashion.com/mythulin
Skrivet av: Elida

Det allra bästa är att få vakna varje morgon och slippa tvinga sjusovaren bredvid att gå till förskolan utan kunna gå upp i lugn och ro. Dricka kaffe och känna hur hela hjärtat blir varmt av hennes lyckliga flämtningar vad än som kommer ur paketkalendern hemma

2014-12-04 @ 17:06:41
Skrivet av: Carola Wahlström

Jag tycker det bästa med julen är mina barns förväntan, så kul att se dem så spända på vad som ska ske och om tomten kommer.

Följer redan Gundry på FB

Följer även dig redan på FB

Följer även dig på bloglovin

2014-12-04 @ 17:17:45
Skrivet av: Millah

1. Gillat på fb (Camilla millah öman)

2. Bästa med julen är att få träffa familjen
och få vara samlade allihopa.
Då 2 av systrarna och deras familjer med barn
bor nere i Sthlm (jag bor i norrland) så betyder det så mycket när alla kommer upp under jul.


3. Gillat på fb (camilla millah öman)

4. Följer redan på bloglovin


Hoppas på tur :) Kramar // Millah
[email protected]

2014-12-04 @ 18:40:10
Blogg/hemsida: http://millaoman.blogg.se
Skrivet av: Lina - Mamma till Elias & Meja

Jag tycker allt med julen är mysigt. Förberedelserna, förväntningarna, julklappsinköpen, paketinslagningen, mat & bak tillsammans med familjen. Men om jag fick välja så är julaftonsmorgon den bästa stunden, när allting fortfarande är sådär mysigt och spännande. Lyckan i mina barns ögon och att lyssna till deras förväntingar dagen till ära. Jag skulle skulle kunna fortsätta i evigheter :)

Gillat på FB (Lina Alsaigh Granholm) Följer på bloglovin och följer på FB.

2014-12-04 @ 18:48:14
Blogg/hemsida: http://linelias.blogg.se
Skrivet av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och gillar både din och Gunrys sida på FB (Sanna Kaakinen).

Det bästa med julen enligt mig är helt klart att man är ledig, och kan njuta utav härlig tid tillsammans med sina nära och kära utan att känna den här vardagsstressen som annars alltid infinner sig.

Följer dig på Bloglovin sedan länge.

Kram Sanna

2014-12-04 @ 18:48:42
Blogg/hemsida: http://mammasvardag.se
Skrivet av: Lena karlsson

Älskar när man kan sätta fram en massa tomtar och invänta familj o släkt
känna lukt av granen, glögg apelsin , och julmat mmm, Underbar tid av lugn och julefrid

gillat på fb
gillar fb
följer blog

Håller tummarna

2014-12-04 @ 18:53:02
Skrivet av: Jessica Olofsson

Svar Allt jag är julgalen så jag älskar allt från ljusen, tiden tillsammans, mässorna, musiken, pyntet och baket.
Gillar Gunry på Facebook som Jessica Olofsson
Gillar bloggen på Facebook som Jessica Olofsson
Nu hoppas jag verkligen på tur.

2014-12-04 @ 19:05:48
Blogg/hemsida: http://Http://blogg.loppi.se/livetmedentom
Skrivet av: Sofia

Det bästa med julen är enligt mig den fridfulla stämningen som råder och att man tar vara på stunden som ges till att umgås med sina vänner och familjen.

2014-12-04 @ 19:11:19
Skrivet av: Jeanette

Jag gillar dem på facebook sedan igår :)

Det bästa med julen är allt mys fram till julafton.

2014-12-04 @ 19:29:18
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/gratistokig
Skrivet av: Elina

Gillar gunry på facebook - Elina Backeby

Det bästa med julen är att hela familjen samlas och är tillsammans

2014-12-04 @ 19:30:38
Blogg/hemsida: http://marklarsbooks.blogg.se
Skrivet av: Malin - MalinBelle.com

Det bästa med Julen är att umgås med nära och kära och äta sjukt god mat! :D

Jag gillar Gunry på FB sen innan. Och jag ÄLSKAR btw Mumin då jag har växt upp med Mumin! <3

2014-12-04 @ 19:37:05
Blogg/hemsida: http://MalinBelle.com
Skrivet av: freja

Såg att jag redan gillade gunry på facebook (freja stenström)
det bästa med julen är att träffa nära och kära, äta gott och njuta av ledighet :)

2014-12-04 @ 19:59:39
Skrivet av: Elin

Det bästa med julen är alla mysiga dofter och sällskapet! Gärna att spela sällskapspel och äta gott :)

2014-12-04 @ 20:15:48
Skrivet av: moa

Jag är med och gillar både din och deras sida :) Det bästa med jule för mig är tiden innan, alla förväntningar och förberedelser :)

2014-12-04 @ 20:17:13
Blogg/hemsida: http://megapixell.blogg.se
Skrivet av: Mari

gillar dem redan på fb.
Det bästa med julen enligt mig är lugnet som infinner sig, all mat och sällskapet utav släkten.
gillar dig redan på fb.
följer redan dig på bloglovin.
mitt namn är Mari Blom på fb.

2014-12-04 @ 20:24:04
Skrivet av: Anja

Gemenskap och stämning är det bästa.

2014-12-04 @ 20:25:25
Skrivet av: Nicki

Gillar båda på FB
Det bästa är all tid med familj, släkt och vänner.

2014-12-04 @ 20:30:45
Skrivet av: Monika Rolandsson

Det bästa med julen är att träffa och mysa med sina nära och kära och att få bara vara.

2014-12-04 @ 20:51:55
Skrivet av: Hedvig

Åhh va gulligt, älskar mumin! Och det jag älskar mest med julen är att få vara med sin familj, det är därför jag är lite ledsen för att hela min familj inte kommer vara med iår för de har flyttat långt bort pga studier. Men jag tror ändå att det kommer bli mysigt den lilla familjen som finns kvar nära till hands :)

2014-12-04 @ 20:57:19
Skrivet av: Emelie

Det bästa med julen är att min familj samlas! Är så mysigt att man kan i lugn och ro sitta och umgås utan att alla är stressade tillbaka hem, till jobb m.m.

2014-12-04 @ 21:02:18
Skrivet av: Frida Thorsell

Gillar Gunrys FB
Gillar din FB
Det bästa med julen är barnens glädje och förväntan.

2014-12-04 @ 21:07:14
Skrivet av: Irene

Att få umgås med nära och kära! <3

2014-12-04 @ 21:18:43
Skrivet av: Muminkvinnan

Det bästa med den här julen är att jag har en muminjulkalender med en ny muminfigur bakom varje lucka.

Jag har en muminljushållare och ett muminänglaspel, och muminservetter i köket.

Ja, jag har till och med ett muminnattlinne att sova i eller bara mysa i när mörkret och kylan faller på.

Däremot har jag inga hygienartiklar med Mumin, så det vore ju bara pricken över i!

Såklart har jag gillat på Facebook.

P.S.

Förutom Mumin gillar jag min familj. Att bara vara med dem, precis som muminfamiljen också gillar att bara vara tillsammans.

2014-12-04 @ 21:34:42
Skrivet av: Carola L

Gillar bägge på FB (Carola Lind)

Det bästa med julen är friden! Att få umgås med nära och kära utan en massa stress och höga krav!

2014-12-04 @ 22:05:50
Blogg/hemsida: http://mammamuh.blogg.se
Skrivet av: Sandra S

Det bästa med julen är allt godis som man kokar och bakar!
Följer gunry på fb och dig på bloglovin

2014-12-04 @ 22:07:35
Skrivet av: AN

Det som utan tvekan är bäst med julen är att få åka iväg från Sverige en stund och äntligen kunna komma hem till släkten på Åland (där ju Tove Jansson hade sin stuga).

Gillar Gunry på FB :)

2014-12-04 @ 22:07:39
Skrivet av: Lackert

Umgås och ha det trevligt med familjen :)
Gillar deras sida sedan tidigare och följer dej via bloglovin

2014-12-04 @ 22:31:34
Blogg/hemsida: http://lackert.blogspot.se/
Skrivet av: Kristiina

Hej!

Jag är gärna med!

Vilken lycka för familjens stora och små,
och vi skulle detta härliga set hem få!
Det bästa med julen är allt mys
i vårt hus!
Pynt och pyssel
och julklapps smussel.
Pirret och spänningen inför afton,
slår önskningarna in om mobiltelefon, lego och traktorn?

Gillar x 2 på FB som Kristiina Söderström.

Ha en fin dag och tack för chansen!
Med vänlig hälsning,
Kristiina.

2014-12-04 @ 22:33:13
Skrivet av: Elisabeth N

Följer och gillar dig på Bloglovin & FB
Det bästa med julen är att jag tillåter mig att njuta, annars burkar jag stressa hela tiden.
Att umgås med familjen och äta gott och att bara vara är jättemysigt.

2014-12-04 @ 22:54:32
Skrivet av: Lotta Mattsson Fröjd

Det bästa med julen är att vara varandra nära!
Maten, paketen och doft av gran i all ära,
omringad av familj, vänner och andra kära!
Varje jul blir bättre än i min fantasi,
Jag är tomtenissan som skapar denna harmoni.

2014-12-04 @ 22:54:46
Blogg/hemsida: http://www.deliquate.se
Skrivet av: jenny olsson

gillar på fb jenny olsson

det bästa är tomten såklart, han är inget man vill missa!

2014-12-04 @ 23:41:01
Skrivet av: Maria P

Bästa med julen är att se glädjen och förväntan hos min lille son som snart ska få fira sin först jul!

2014-12-04 @ 23:49:52
Skrivet av: Anna L

att vara tillsamman, känna sig älskad och inte ensam och få se glädjen i sonens tindrande klarblå ögon

2014-12-05 @ 00:45:00
Skrivet av: Laila G

gillar.
äta knäck och nötter och bara njuta av en superglad dotter.

2014-12-05 @ 02:40:48

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0