Lucka 6, Vinst från Ja-Virkmani!

Hej!
 
Så var det dags för den sjätte luckan. Idag kan du vinna en söt ugglemobil från Ja_Virkmani!
Johanna heter tjejen som driver företaget Ja_Virkmani. Hon virkar små söta mobiler eller djur till bebisar, Så sött!
 
 
Tävlingsregler-
Följ Ja_Virkmani på både fb och instagram. Berätta även i en kommentar vilken färg du vill ha på din ugglemobil.
 
Extra Vinstchans-
Gilla min fb-sida
Följ mig via bloglovin
 
Tävlingen avslutas kl 23.59 ikväll!
Glöm inte att lämna din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner!
 
LYCKA TILL!
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, Vinnaren blev Sofie, Grattis! Jag har mailat dig
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kristiina

Hej!

Jag gärna med!

- Gillar på FB som Kristiina Söderström.
- Följer på Instagram som Sodercrowcastle.
- Om jag vinner så önskar jag en mobil i grått och vitt.

- Gillar även dig på FB.

Ha en fin dag och tack för chansen!

Med vänlig hälsning,
Kristiina.

2014-12-06 @ 06:14:06
Skrivet av: Maria Byland

Hej. Idag tävlar jag inte, jag virkar mycket själv.
Jag har delat din tävling på min blogg och instagram. Ha en bra dag. /Maria

2014-12-06 @ 10:43:51
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/majavirrpanna
Skrivet av: Camilla Wihlborg

Är jättegärna med :)
Följer på facebook och instagram (fruwihlborg),
och följer dig sen förut på både fb och bloglovin.
Vore roligt med ugglor i olika färg!
kan man välja regnbåge? ;)
Annars är grönt väldigt fint ♥

2014-12-06 @ 11:05:50
Skrivet av: Carola L

Jag är med och gillar på FB (Bägge) (Carola Lind) och på Instagram mammamuh_

Jag skulle vilja vinna grå!

2014-12-06 @ 11:35:22
Blogg/hemsida: http://mammamuh.blogg.se
Skrivet av: Jenny Sjöberg

Jag gillar och följer: Jenny Sjöberg, jennyjonblogg.

Extra!
Gillar på FB och följer på Bloglovin.

2014-12-06 @ 12:49:48
Blogg/hemsida: http://jennyjon.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Sara K

Jag är gärna med och tävlar :)

- Gillar Ja_Virkmani både på FB (Sara Kramer) och Instagram (sfik).
- Gillar din FB-sida och följer dig redan på bloglovin, men gillade detta inlägg där som nummer 1 :)

2014-12-06 @ 12:58:11
Blogg/hemsida: http://instagram.com/sfik
Skrivet av: axdal

Fölerj Ja_Virkmani på både fb (alexandra dahlberg) och instagram (axdal.se)

jag skulle gärna vilja vinna en med en lila och två mintgröna ugglor. :)

extrachans. jag gillar din fb sida ( alexandra dahlberg)

2014-12-06 @ 13:36:26
Blogg/hemsida: http://axdal.se
Skrivet av: Anna Malin R

Hej!
Jag är självklart med och följer såklart på IG (Theotott) och på FB (Anna Malin R), även dig såklart sedan en tid, för extra vinstchans!

Jag älskar den gråvita och håller tummar och tår!

Kram och ha en fortsatt härlig helg!

2014-12-06 @ 15:40:13
Skrivet av: Tina Carlström

Gjort ovanstående. På FB heter jag Tina Carlström på IG heter jag christinecarlstrom.
Superfina, skulle önska en i rosa,vitt och grönt. :)

2014-12-06 @ 16:34:05
Skrivet av: Irene Eliasson

Gillat på fb som irene eliasson. På IG som ireeli.
Vill gärna ha en i blått och brunt!

2014-12-06 @ 19:31:31
Skrivet av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

tipsat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/12/06/lucka-6-hos-princessemma-612-2/

2014-12-06 @ 19:49:12
Blogg/hemsida: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Skrivet av: Veronica

Gillar er båda på fb. Har ingen eller insta.

Grått älskar jag! Vill vinna grå ugglor!

2014-12-06 @ 20:11:16
Skrivet av: Rebecca Sellberg

Hej!
Jag följer dig på instagram som "RSellberg" och gillar å följer din sida på facebook.
Håller tummarna på vinst och skulle då så gärna vilja vinma en grå ugglemobil, den skulle vara perfekt i vagnen åt lilleman som är beräknad i April.

Ha en bra kväll! :-)
Mvh Rebecca

2014-12-06 @ 20:13:40
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/sinnesro
Skrivet av: Frida

Följer på Instagram som Flisan77.
Följer er båda på FB som Frida Thorsell.
Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha den grå/vita.

2014-12-06 @ 20:42:07
Skrivet av: Carola

Jag gillar båda sidorna på FB men har inte instagram. Vill vinna den gråvita om jag har turen på min sida.

2014-12-06 @ 21:02:30
Skrivet av: natalia

Med!
Rosa ;) Gillat på fb (natalia trojann) o följer på insta (nataliatrojan)

[email protected]

2014-12-06 @ 22:18:50
Blogg/hemsida: http://nattis98.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Sofie Altuntas

Älskar ugglor <3 Så underbart söta ugglemobiler

Gillar båda FB sidorna med namn Sofie Altuntas

Följer på IG med namn sofie_altuntas

Hoppas på en röd <3

Håller tummarna

2014-12-06 @ 22:34:26
Skrivet av: Jenny Olsson

ååh,önskar verkligen en sån söt som lillasyster kan titta på i vagnen!!
Önskar mig en rosa till henne i julklapp.

Gillar på fb / båda sidor Jenny Olsson
instagram jennyorust

2014-12-06 @ 23:14:21
Skrivet av: vayleth

hoppaS VINNA DEN GRÅ TILL UGGLE TOKIG DOTTER

2014-12-06 @ 23:29:01
Skrivet av: Zandra - Mamma till Milo 1år & bebisen i magen

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla till bebisen i magen, som är beräknad till början av nästa år <3 :)

Helt galen i ugglor och blev verkligen helt kär i den Gråa!! <3 <3

Gillar Ja_virkmani på Facebook. Heter Zandra Svantesson där.

Följer Ja_virkmani på instagram :) Blev följare nummer 442 och heter zandrasvantesson där.

Gillar din sida på Facebook :) (Zandra Svantesson).

Nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

2014-12-06 @ 23:34:22
Blogg/hemsida: http://zandrasnyadagbok.blogg.se
Skrivet av: Matilda Pettersson

Åh, så fina! Är såklart med :)

Önskar mig en grå.

Följer och gillar (Matilda Pettersson/matatilda).

Tar även de två extra-lotterna!

Kram Matilda

2014-12-06 @ 23:39:40
Blogg/hemsida: http://www.matildasusanna.blogg.se
Skrivet av: Ja_virkmani

Roligt att ni gillar mina ugglor 😍 men vad gråa ni är,så mycket roliga färger det finns 😊

2014-12-06 @ 23:48:54
Skrivet av: Anette Carlsson

Vilka helt underbara hantverk till ugglor, så söta att ha på vagnen.

Jag har gillat Virkmani på facebook
Jag har gillat din facebook och jag har delat tävlingen till min facebook Anette Carlsson

Om jag hade turen att vi så önskar jag mig de rosa, så söta

2014-12-07 @ 06:04:29

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0