Melodifestivalen del 3, 2014!

Hej!
 
Så var det dags för den tredje deltävlngen i mello. Jag har lyssnat igenom låtarna och tycker att det är ett ganska svårtippat ikväll, det är så många debuttanter och vetaranen Shirly har inte någon "Min kärleks låt" Men så här tror jag att det blir...
 
 
 
TILL FINAL
 
 Oscar Zia- Han är ju ganska solklar till finalen, en bra popig låt, en blandning mellan BSB och Briteny Spears :)
 
 
Outtrigger- Jag gillar låten till hälften men jag tror många andra kommer att gilla den för att den sticker ut!
 
 
 
ANDRA CHANSEN
 
State Of Drama- Jag gillade dem inte förra året men i år blev jag överaskad av låten, dock låter det lite som en skolkonsert men visst är det är ju ungdomarna som ska charmas ;)
 
 
dr. Alban & Jessica Folcker- Wow att lyssna på denna låten är som att komma tillbaka till 90-talet. En skön svängig låt!
 
 
 
ESS

Shirley Clamp- Inte var det någon super låt men ändå så tror jag att hon kanske kan ta sig vidare till final eller andra chansen. Hon har många fans där hemma i tv-soffan, mja det kan bli spännande detta!
 
Ikväll vet vi!
Ska ni se det?
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

State Of Drama's låt förra året tyckte jag var superbra:)

2014-02-15 @ 18:17:13
Blogg/hemsida: http://sessie.se
Skrivet av: nathalie - mamma till charlie <3

du är bra på att tippa :).

2014-02-16 @ 09:37:11
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com
Skrivet av: Ida

Tyckte startfältet i lördags var värdelöst. Såg inte ens klart programmet. Usch så besviken jag blev. :p

2014-02-18 @ 16:06:21
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0