Melodifestivalen del 4, 2014!

Hej!
 
Haha jag såg nu att jag inte har tyckt till om förra veckans deltävling. Ska sätta mig och göra det imorgon för vill ha de nedskrivit i bloggen så det får bli två tyckningar imorgon!
 
Ikväll så är det ju dags för den fjärde och sista deltävlingen i mello. Jag har som vanligt lyssnat igenom låtarna och tycker att ikväll är det himla svårt att tippa! Jag har satt två ess för jag kan verkligen inte välja!!!
 
 
TILL FINAL
 
 Anton Ewald- Jag är inte lika imponerad av låten som förra året, men jag tror att han har många fans och går lätt vidare..
 
 
Alcazar- Det går verkligen inte att ta fel på att det är Alcazar som sjunger. Nummret är så snyggt med discokulan och kläderna är så glittriga så absolut går dom till final!
 
 
 
ANDRA CHANSEN
 
 Linda Bengtzing- Jag är inte så övertygad om denna låt, jag tror att den behövs att lyssnas på ett antal gånger för att gilla den! Men visst Linda har fans..
 
 
Ellinore Holmer- Hon har varit nervös under veckan, men jag tror att hon kan bli en liten skräll! Jag vill gärna se henne i andra chansen.
 
 
 
ESS

Josef Johansson- Låten är fin och hans röst är bra, påminner lite om Håkan Hällström. Han kan nog ta sig en andra chans plats om han når ut till tv-tittarna..

 
 Ammotrack- Jag hade ju gärna velat se bandet I.D.A ta sig vidare för att jag gillar att det är en tjej som sjunger men jag tror att Ammotrack har större chans och flera fans. Låten är helt ok och känns bättre än förra veckans Outtrigger, men undra om två hårdrocksband funkar i andra chansen..
 
Snart vet vi!
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Nathalié - mamma till charlie

jag röstade på ammotrack tidigare idag utan att ha hört dem, hihi. bara roligt om de skulle gå vidare =)

2014-02-22 @ 21:06:56
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com
Skrivet av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Alltid så kul och se om du gissat rätt:)

2014-02-22 @ 22:03:04
Blogg/hemsida: http://sessie.se
Skrivet av: Sanna Preifelt

Håller helt med dig, men hade gärna sett att Janet gick vidare :) ❤

2014-02-23 @ 10:53:55
Blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Skrivet av: Sanna Preifelt

Ja, det har du faktiskt helt rätt i!

2014-02-24 @ 20:54:33
Blogg/hemsida: http://sannasrum.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0