Årsresumé 2013!

Hej!
 
Då har jag med knåpat ihop en årsresumé från 2013. Ett år som jag gärna lägger mig bakom. Visst har det varit roliga saker som hänt, men mest en ända lång väntan och då syftar jag på bebisväntan. Men som det ser ut nu så kommer vi komma fram i kön någon gång runt vårkanten, men allt kan ju hända, men vi hoppas! Sen hoppas vi på varsit fast jobb i år och sen har vi ju massor av annat kul inplanerat! Men nu blickar vi tillbaka på 2013!
 
JANUARI
Köpte ny säng!
Fyndade film på Hemmakvälls filmrea! (hoppas på en sådan rea i år igen)!
Åt väldigt mycket semlor!
Bokade London Weekend!
 
 
FEBRUARI
 Mello började,
Startade pinkthursday!
 
 
MARS
Åkte på min första lackträff!
Såg mello finalen!
 
 
APRIL
Käkade första kulglassen!,
Firade påsk med familjen!
 
 
MAJ
Åkte till London med Jonas!
Var på första kompisbröllopet!
Såg ESC live!
 
 
JUNI
 Sommaren startade! (Allsång),
Såg prinsessbröllopet Live!
 
 
JULI
Ke$ha konsert på grönan!
Stockholms mys med mamma!
 
 
AUGUSTI
 Den årliga Kulturhelgen kom till stan och bjöd på artistuppträdande!
Kusinbesök med en skarasommarland utflykt!
Årets första dopp, (vet det blev ett sent första dopp)!
 
 
SEPTEMBER
 Gick på min första möhippa!
Fick reda på att mello kommer till Lidköping 2014!
Bröllop nr 2 som var Jonas brors!
Båtutflykt till Fredrikshamn!
 
 
OKTOBER
 Besökte bokmässan!,
Såg I Love musicals med Peter Jöback!
 
 
NOVEMBER
 Köpte mig en TBS kalender!
Besökte Kusin!
Bakade pepparkakor!
 
 
DECEMBER
Startade min första julkalender!
Firade julafton med Jonas familj!
Såg annandags bio med familjen!
Firade in det nya året med Jonas i soffan!
 
 
Ja en del har man ju iaf hunnit med, men nu blickar jag framåt och ser ljust på 2014! ♥
 
Må gott, Puss & Kram!
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: JOSEFINE ANDERSSON

sv: Skoja inte!! Helt perfekt. Kladdig, chokladig, hög och jaaa - KLADDKAKA :D
KRAM

2014-01-15 @ 06:45:47
Blogg/hemsida: http://josefineandersson.se
Skrivet av: Annika

Ser ut att ha varit ett fartfyllt år!

2014-01-15 @ 11:53:11
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: Sara Ekman

Nice :)

2014-01-15 @ 19:20:13
Blogg/hemsida: http://aamaziing.blogg.se/
Skrivet av: LindaViola - mamma till två!

Åh, gud vad roligt att se ESC live!!!!

Håller tummarna för er nu under våren och resten av året :).

2014-01-15 @ 20:43:13
Blogg/hemsida: http://lindaviola.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0