Farmen!

Hej och stort TACK för alla kommentarer om vår årsdag! Det värmer!
 
Jonas Peltoniemi, André Holgård, Ulrika Eriksson, Mona Karlsson, Jan Kerbosch, Olov Larsson, Cronelia Nordensson, Sandra Ankarstrand, Joel Ottestig, Jennifer Azar, Billie-Kim Svensson och Mats Falck.
 
Vi har precis sett på nya omgången av farmen, ska bli väldigt kul att se den nu framöver. Nu är det Idrottsgalan på tv. Jag kommer ett år när vi var på idrottsgalan, det var kul! Dock satt vi för långt bort från alla kändisar, haha! 
Jag tänkte passa på att måla naglar inför pink thursday nu.
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Sessie ♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ska du måla dina naglar inför torsdag redan idag? Det är till att vara ute i god tid. Hmm, nu vet jag inte om jag vill visa upp mina naglar på ett tag. Jobbet sliter hårt på dem och idag bröt jag FEM stycken! Resten lär ryka under veckan:/

Ja men skönt att jag förstod din fråga rätt då fast jag var osäker haha:)

kram

2014-01-13 @ 23:05:41
Blogg/hemsida: http://sessie.se
Skrivet av: En plats i solen

Låter som ett bra år, om man bortser från barnlängtan

2014-01-15 @ 19:01:32
Blogg/hemsida: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0