Pink Thursday- Utmaning Glitter, Gala & Glamour!

Hej!
 
Idag kör jag en utmaning som jag hoppas ni hänger på! (Om inte så går det bra att såklart bara vara med med ett rosa lack!) Vad passar inte bättre än att ha en utmaning som påminner om melodifestivalen som jag ÄLSKAR och som drar igång nu på lördag!
 
Jag visar upp en liten egen mini collection som jag mixade ihop tidigt i höstas. Får jag presentera
DIGGELO DIGGELEY
 
 
Jag är väldigt nöjd med mina tre rosa lack de verkligen skriker mello! Varför det blev en Diggelo Diggeley collection var för att jag började med de svarta och de första namnet som kom upp var blixtrar och dunder.
Förtrollande värld är verkligen förtrollande av allt glitter. Magiska under är sådär mystiskt spännande. Lyckofigur känns så söt och kramig och sen har vi Gyllene skor, som är precis så gyllene schlager fin!
 
Hoppas ni vill vara med och visa upp era glitter, gala & glamour manikyrer idag i era bloggar/instagram, lämna en lite kommentar här så länkar jag till er! Om du är med via instagram så använd gärna taggen #pinkthursdaynails! Du får gärna pinga mig på Instagram princessemma1986, Lägg gärna till mig ;)
 
 
Imorgon kommer collage på de som medverkar idag!
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: MADDISENJ.SE

Jag gjorde en chokladsås till mina pannkakor på fitnessgurus protein choklad/hasselnöt, en äggvita och lite vatten. Vispade alltsammans till den konsistens jag ville ha och ringlade över pannkakorna, blev sjukt gott :D

2014-01-30 @ 11:00:15
Blogg/hemsida: http://maddisenj.se
Skrivet av: Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vart köpte du nagellacksflaskorna för att kunna blanda i?:)
Jag är med idag, men jag har inte fått upp inlägget ännu.

kram

2014-01-30 @ 11:51:46
Blogg/hemsida: http://sessie.se
Skrivet av: nathalie - mamma till charlie <3

snyggt och påhittigt =)

2014-01-30 @ 12:16:01
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0