Pink Thursday- Pink your World!

Hej!
 
Idag visar jag upp ett ORLY lack som var väldigt svårt att få täckt. Jag har ett underlack med men det blev inte alls snyggt, detta passar bättre till bara att ha över ett annat lack.
 
 
Hoppas ni vill vara med och visa upp era manikyrer idag i era bloggar/instagram, lämna en lite kommentar här så länkar jag till er! Om du är med via instagram så använd gärna taggen #pinkthursdaynails! Du får gärna pinga mig på Instagram princessemma1986, Lägg gärna till mig ;)
 
 
Imorgon kommer collage på de som medverkar idag!
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: LindaViola - mamma till två!

Svar; ja, jag funderar på att testa att sätta ett spänne i håret på henne bara för att se om det går. Vet Dick inte om jag har så små spännen, haha :). Skall köpa baby hårband i alla fall :)

2014-03-27 @ 17:25:27
Blogg/hemsida: http://lindaviola.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Till en kommande Pink Thursday har jag skaffat dig ett rosa lack från Lanzarote. Märket verkar till och med heta Lanzarote.
Puss

2014-03-27 @ 18:45:06
Skrivet av: JoHaNNa

jag tycker det blev snyggt fast det inte täckte så bra :D

tack för födelsedagsgrattiset såhär jätte sent efter :) har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn. tiden bara springer iväg och har så mycket med flytt att göra, men snart är det över :) visst fick jag mycket fint ? :D blev så glad för allt :D

tack, interjuvn gick asbra ;) jag fick nämligen jobbet :D dock bara sommarjobb, men bättre än inget :D

2014-03-28 @ 15:15:04
Blogg/hemsida: http://johannaspratstund.blogg.se
Skrivet av: Lottsky

Vad fint!

2014-03-29 @ 11:04:05
Blogg/hemsida: http://lottskypottsky.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0