Emma testar Irländskt snacks!

Hej!
 
Nu kommer det en ny kategori till bloggen, jag är med i massor av olika bytesgrupper på fb och tänkte att jag ska lägga upp allt godis och snacks som jag får i mina paket och utvärdera! Jag har flera utvärderingar på gång så det kommer komma upp en hel del framöver, Mums!
 
Så först ut blir Irland!
 
 
Moments- är små choklad kulor, det är ren mjölkchoklad genom hela kulan, mkt goda!
Jelly Tots- Påminner om våra geléhallon men med andra smaker
Buttons- Vita choklad knappar, riktigt mumsiga!
KitKat- Lika dom kitkat vi har här hemma i Sverige
Rolo- Kolor med choklad inuti inte min smak men Jonas gillade dem :)
Wonka- Choklad bar med något crips inuti
Mini orange soft cakes- Passar väldigt bra till kaffet, jag gillade dom inte för det var för mkt apelsin smak..
Dairy Milk Mint Crisp- Chokladkaka med mint smak.
LION- Smakar som LION i Sverige :)
Aero- En lufftbubblig choklad kaka med apelsin smak, så underbart god!
STARBAR-  Påminner lite som snickers men detta är mera jordnötssmör i
 
BÄSTA- Aero
SÄMSTA- Rolo
 
Några av dessa snacks kan man ju få tag i här hemma i Sverige som märket cadbury. Det är ett engelskt märke!
 
Någon av er som har testat några av dessa snacks?
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sofia

vad spännande :D

2014-09-09 @ 18:39:19
Blogg/hemsida: http://byfia.com
Skrivet av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att få testa på så mycket annorlunda, visst, vissa av sakerna finns ju i Sverige så som kitkat och lion, men det övriga har jag nog inte sett.

2014-09-11 @ 11:23:22
Blogg/hemsida: http://sessie.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0