Kändis tätt igår!

Hej!

Igår var vi på sista sommarkrysset för i år, var det kanske någon som såg mig:)??
Tråkigt att det är sista sommarkrysset, men man får blicka framåt, snart är det sommar igen!

Fick träffa många kändisar igår:)!
Anna Book var otroligt trevlig och social, Patrik Sjöberg var kul att träffa! Sen fick jag träffa Nina igen! Hon var lite stressad men hade ändå tid, de gillar vi!
För några veckor sen skickade jag iväg ett mail till Nina på facebook, tänkte inte så mkt på det, hon har säkert mkt att göra men sen nån vecka efter fick jag svar! Så vi har mailat några gånger:)! KUL!
 
 

Idag hade vi tänkt att åka till grönan igen (artistjakten), men vi känner inte för det sen har jag fått lite ont i nacken, undrar vad det kan vara, sover konstigt kanske??...
Så vi blir bara hemma, men det kan behövas det med och pyssla:)

Ha en underbar söndag!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Din tossiga kändis-spanare där ;)

Puss!!

2009-09-06 @ 13:45:25
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/
Skrivet av: Anki

Vad kul! :)

2009-09-06 @ 18:30:36
Blogg/hemsida: http://ankihansson.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0