Jag ska till OSLO

Jag vill börjat detta inlägg med ett WOOW!!! Jag ska se eurovisen live i Oslo i maj!!! Snacka om häftigt! Jag är medlem í melodifestivalsklubben och Micke ringde nyss och han hade hört att alla fick biljetter, så jag anntar att jag fått en biljett!!! Detta kommer jag leva länge på:)

Men nu till gårdagens deltävling

Så här tyckte jag om första deltävlingen

1. Men hallå Ola, Natalie igen? Ha du ingen fantasi, för visst sjöng han om Natalie??
2. Kisspaus! låten var en helt ok låt, men de hände ju inget mera, låten kom aldrig igång, och hennes scenkläder? :/ och hennes dansrörelser?? Huu..
3. Bästa show  för kvällen, bra låt, snygga scenkläder och snygg koregrafi:) En låt som sätter sig på huvudet.
4. Ingen schlager, ingen glamour, inga paljetter och vart är de andra bandmedlemarna för visst var det ett band? Men han hade vackra ögon som trollband än :)
5. Riktigt bra skådespeleri, vacker låt, vår manliga Marlena Erman:)
6. Vacker låt, en riktig Jessica låt, detta är de hon ska sjunga!
7. Hur många gånger säger han singel, någon som räkande?? ;) Annorlunda kläder till en hipp hoppar låt!
8. Såklart spelar han piano, en helt ok låt blir bättre ju mera man hör den...

Sammanfattning av hela kvällen- väldigt dåliga låtar, Hoppas på mera show bland bidragen nästa lördag. Programledarna var roliga och helt ok. Dolph Lundgrens show nummer kunde väl varit med bland bidragen istället ;) Vill ha mera Dolph i mello!!! Ola och Salem gick vidare själv hade jag velat sett Andres och Jessica, men hon fick ju en andra chans men Andres åkte ju ut... Men Salems låt blir bättre och bätte :) Men Ola nja, det är en Ola låt men ingen vinnarlåt!

Nu ska jag snart se Köpings gänget!
Ha en fin kommande vecka, Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0