Halloween tävling!

Hej!
 
Jag knåpade ihop en halloween collection för ett tag sen, som jag nu tänkte lotta ut till tre vinnare!
Första pris är 3 lack ur collectionen
Andra och tredje pris är två lack ur collectionen
 
Jag har du såklart döpt dem också från vänster
 
Zombie sunset (oranget lack med glitter)
Creepy love potion (Neon rosa jelly med flakes)
Pumpkins are your best firends (Rosa/oranget shimmer)
Blood on your hands (Rött holo)
Hallows Eve (Svart med rött glitter)
Spooky, but true ( Lila/rött med shimmer)
Really, really bad dreams (texture lack)
 
Reglerna är enkla och ju mera du gör dessto större chans att vinna!
 
 
TÄVLINGSREGLER
Obligatorisk- Kommentera ditt kusligaste halloween minne och vilka lack du skulle vilja vinna!
 
EXTRA VINSTCHANS 
Följ mig via bloglovin (säg till vilket nummer du blev) 
 Länka till tävlingen på din blogg!
 
 
Jag tävlar hos princessemma om att vinna lack från hennes halloween collection! Var med du också, Tävla här!
 
 
Hoppas många vill vara med!
Tävlingen avslutas 1 november kl 24.00 Glöm inte att lämna din mailadress så jag kan kontakt dig om di vinner!
 
Lycka till!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna lite nya nagellack till dottern. Hon fyllde 6 år förra veckan och älskar nagellack i alla dess färger.

Allra helst skulle hon nog vilja vinna Zombie Sunset,Bloods on your hands och Hallows eve som passar perfekt till Halloween.

Mitt läskigaste Halloween minne är faktiskt lite fånigt egentligen men ändå läskigt. Själv har jag nämligen världens fobi för spindlar, och min lillebror lade en grön leksaksspindel på mig medan jag sov en natt för några år sedan och jag vaknade upp och blev livrädd och gallskrek. Min mamma kom inspringandes och undrade vad det var frågan om och till slut kom vi fram till att det bara var en leksak, men det spelade ingen roll för mig som redan var uppskrämd för livet och ledsen. Men mamma, pappa och brorsan kom in och bara skrattade åt mig. Det var verkligen världens spratt och inget kul sådant.

Följer dig via bloglovin sedan tidigare, men minns ej vilket nummer jag blev.

Kram Sanna

2013-10-26 @ 00:03:03
Blogg/hemsida: http://mammasvardag.se
Skrivet av: mathilda eriksson

Mitt läskigaste minne måste nog varit "spökvandringen" min klass gjorde när jag gick i 4an. Föräldrarna hade fixat en vandring runt om i skolan och man fick gå två och två, huuua så rädda vi blev. Det dök upp masker i fönstren, skakade i träden (vi gick ute och det var kolsvart haha). Satan så läskigt det var, minns det än idag! Skulle jag vinna 3 lack skulle jag vilja ha
Blood on your hands
Hallows Eve
Spooky, but true

Glad Halloween, nu åker jag till Dubai :)

2013-10-26 @ 10:01:18
Blogg/hemsida: http://www.stylemathilda.blogg.se
Skrivet av: Alicia Rudberg

Var med och tävla på min blogg om ett valfritt skal till din mobil? :) http://aliciajasmines.blogg.se/2013/october/tavling-vinn-valfritt-skal-till-din-telefon.html

2013-10-26 @ 13:43:13
Blogg/hemsida: http://aliciajasmines.blogg.se
Skrivet av: Ida

Kul med tävling! :D

SV: Synd att det inte funkar så bra med försäljningen. Hoppas fler nappar! :)

Ja du får se ifall du gillar boken. Den var ju som sagt inte dåligt, men den peppade inte speciellt. :p
kram

2013-10-27 @ 14:22:01
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se
Skrivet av: Perly

Ser ut att vara riktigt snygga lack du fått till :)
Blood on your hands är det lack jag helst skulle vilja vinna, blir de högre vinst får du överraska hehe :)

Kusligqaste minne? Inte såkusligt för min del egentligen, ofta varit "uppkäftig" när det kommer till mörker och faror, dock inte min kompis ena lillebror som vi lurade med oss ut en natt för många år sedan och sedan var så vänliga att vi sprang ifrån honom i skogen...

rätt säker på att jag är din följare nr 92 på bloglovin? ingen aning om hur man ser sånt... (:

2013-10-28 @ 12:15:00
Blogg/hemsida: http://daperley.com/
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken bra tävling. Om jag kommer på något bra minne så ska jag såklart vara med, men just nu står det still i huvudet haha.

2013-10-28 @ 16:06:12
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se
Skrivet av: Johanna

Vad fina lack! Mina favoriter som jag skulle vilja vinna är: Blood on your hands, Really, really bad dreams och Hallows Eve :)

När vi var små brukade jag och min bror leka en lek med pappa som hette "tyst som i graven". Den gick ut på att vi skulle släcka all belysning inomhus och så skulle en gömma sig medan de andra gick runt i huset och såklart blev halvt ihjälskrämda av den som gömt sig. Till saken hör att vi bodde på landet utan utebelysning så det var verkligen kolsvart. Ett kärt, läskigt minne!

2013-10-28 @ 20:13:42
Skrivet av: Helena

För mig är Halloween en nymodighet som jag faktiskt inte har några direkta upplevelser eller minnen från eftersom jag inte firar det. Istället tänker jag på alla fina Alla Helgon Dagar med min familj och ljuständning för nära och kära som lämnat oss.

Om jag vann (håller tummarna) skulle jag välja Blood On Your Hand, Hallows Eve och Spooky But True.

2013-10-28 @ 21:49:45
Blogg/hemsida: http://www.lackycorner.com
Skrivet av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/10/29/nagellack-111/

2013-10-29 @ 19:34:36
Blogg/hemsida: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Skrivet av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar

Mitt läskigaste minne är när jag gick på lågstadiet och vi hade spökvandring i korridorerna där det hängde nät, masker och grejer, läskiga ljud och vissa lärare hade klätt ut sig och skrämde skiten ur oss. Då var man inte kaxig direkt ;)

De tre lack jag önskar vinna är: Creepy love potion, Pumpkins are your best friend och Blod on your hands

Följer dig via bloglovin som nr 93.
Tipsar om tävlingen på FB: Frida Bergner

2013-10-29 @ 22:34:31
Skrivet av: Heidi Larsson

Åh vilken härlig tävling! Jag har en god vän (beautybym.se) som älskar nagellack och frankar egna kollektioner - superkul att få se fler sådana! =) Jag gilla verkligen alla lack, men Blood on your hands var riktigt läckert! =)

Kusligaste minnet är lätt när vi var ett gäng typ 9-åringar som skulle vara tuffa och gå på kyrkogården klockan 12 på natten på Halloween. Det KNACKADE från krematoriedörren (Helt säkert!) och vi höll på att dö av skräck! =O Men men... Vi överlevde... ;)

2013-10-29 @ 23:18:21
Blogg/hemsida: http://livetenligtheidi.blogg.se
Skrivet av: Christina Loveur

För några år sedan så bestämde jag mig och syrran för att skrämma vår lillebror. Vi bestämde oss för att ta honom till ett övergivet hus som alla påstår att det spökas i. Vi gick och fnissade hela vägen och tyckte att vi var så genialiska och att det skulle bli så roligt att skrämma honom , och min stackars lillebror förstod ingenting. Vi kom dit, och eftersom huset var övergivet så var det ju kolsvart. Vi smög in och gjorde oss beredda för att skrämma vår bror, när jag plötsligt hör ett knakande ljud!
Jag och syrran blev så rädda så att vi sprang ut från huset skrikandes, medans vår lillebror skrattade åt oss och sa "Hallå det är ju bara en fågel"! Snacka om att vi kände oss dumma då, och rädda var vi allt :)

Hade velat vinna:
Blood on your hands
Really, really bad dreams
Creepy love potion


Följer dig på bloglovin som nr 94.


2013-10-30 @ 03:07:39
Skrivet av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :)
Jag har tyvärr inte så många minnen från Halloween... det enda jag minns var första gången jag skulle gå ut på Halloween med mina vänner. Vi hade inte klätt ut oss alls men gick ändå ut och knackade dörr. Jag tyckte det var riktigt pinsamt, men minns att jag så gärna ville ha godis haha... inte kusligt direkt, men aja.

Jag skulle vilja ha Creepy love potion, Zombie sunset och Really, really bad dreams om jag vann, riktigt fint!

2013-10-30 @ 09:51:44
Skrivet av: Mirjam

Glömde skriva att jag även gjort ett inlägg om tävlingen på min blogg här:
http://testu.blogg.se/2013/october/tavling-hos-princessemmabloggse-avslutas-111.html#comment

Har även börjat följa dig på bloglovin som följare nummer 95.

Ha det bra!

2013-10-30 @ 09:53:28
Skrivet av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jag vill vinna:
Pumpkins are your best firends
Really, really bad dreams
Hallows Eve

Hemskaste halloweenminne?
Jag gick ut på Halloween som man alltid gjorde när man var liten. När jag kom hem så var allt svart. Sen hörde jag ett skrik. Sen var det (pappa) utklädd till pumpa-mördare och höll en blodig kniv mot mammas hals som det rann blod ifrån (självklart inte riktigt, jävla halloween skit, haha..) var livrädd
:( Sen dess har jag inte vågat lämnat hemmet på Halloween, haha..

Tack för en fin tävling! Kul med annorlunda regler! :)

2013-10-30 @ 14:40:23
Blogg/hemsida: http://babustylee.webblogg.se
Skrivet av: Linda

jag är med :D
Pumpkins are your best firends
Really, really bad dreams
Hallows Eve
mitt värsta är nog när jag var mindre jag hade varit ute och gick bus eller godis med vänner men när jag ska hem så hör jag skrik i våran lilla skog, rädd som jag var vågade jag ej gå hem själv fick gå in i godis affären och mannen där fick ringa mamma.

2013-10-30 @ 21:03:17
Blogg/hemsida: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Skrivet av: Hanna

Mitt värsta halloween minne var när jag gick i åk6 och var på en spökvandring med min bästa kompis.. När vi gick vandringen var det två vuxna ledare som skulle gå med oss så vi inte sprang bort i skogen då det var kolsvart ute, dom började med att ta fram kameran och säga "nu ska jag filma när vi dör!". Ledarna blev lika rädda som vi och dom sprang iväg från oss, så där i skogen var vi själva med spökena.. Vi tog oss igenom vandringen iallafall , min bästa kompis tappade dock sin luva i skogen då jag var så rädd och gick och höll i henne hela tiden måste jag ha slitit bort den..

Om jag skulle vinna skulle jag vilja vinna:
Pumpkins are your best friends
Zombie sunset
Creepy love potion

2013-10-31 @ 16:11:11
Skrivet av: Alice♥

Nagellacken jag vill vinna är: Really, Really bad dreams,Pumpkins are your best firends och hallows eve. Ett av mina halloween minnen är en gång när jag hade en halloween fest, och gjorde en dricka. jag tyckte den vart god men alla gäster tyckte det vart jätte äkligt och sa typ men fy vad är detta för något.

2013-10-31 @ 20:47:24
Skrivet av: Amelia

Åh så kul med en tävling! :D Jag är gärna med! Jag skulle gärna vilja vinna Blood on your hands, Spooky, but true och Really, really bad dreams! ^^

Mitt kusligaste halloween minne är nog när jag för ganska så länge sedan sov över hos min kompis. Jag gick i 9:an och var 14 år gammal och vi var ett gäng som skulle se skräck film. Vi var ute i gäststugan och jag hade inte sätt några skräckfilmer innan, fick inte se sånt hemma (av goda skäl!) Vi skulle bl.a se fredagen den 13:e. Min kompis som jag skulle sova hos hade då gjort upp en liten plan med sin pappa och mot filmens slut när vi var lagom uppjagade så hör vi ljudet av en motorsåg, dörren slås upp och där står min kompis pappa med motorsåg i handen och vrålar! hahaha usch va rädda vi blev! Som tur var drog han inte ut på sprattet haha, ett gäng panikslagna tonåringar instängda i en stuga var ingenting att leka med haha! Såhär i efterhand är det lite kul dock. ;)

Följde dig på bloglovin, blev nummer 96! :)
Har också delat din tävling på min blogg! ^^

2013-10-31 @ 22:38:29
Blogg/hemsida: http://glossynailpolish.com
Skrivet av: Julia

Mitt roligaste halloweenminne:
Förra året på halloween hade jag tagit med min kamera på en fest. Jag lät olika människor använda den och när jag kom hem dagen efter hittade jag världens roligaste mördadvideos! Jag själv var med i filmerna men visste ej att de fanns på min kamera... Så kul!

Jag skulle vilja vinna:
Blood on your hands (Rött holo)
Hallows Eve (Svart med rött glitter)
Really, really bad dreams (texture lack)

2013-11-01 @ 13:22:19
Skrivet av: Malin

Kul tävling! :)

När jag och mina barndomspolare för flera år
sedan hade Halloween maskerad och kollade på skräckfilm,så smög en upp med scream mask
och kniv i högsta hugg upp i fönstret,
så alla flög flera meter upp i luften
och började skrika.

Skulle önska vinna dessa snygga lack. :)
Hallows Eve
Spooky, but true
Creepy love potion

Hoppas på tur.

Har tipsat här: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/november/tavlar-nagellack.html#comment

Följer dej på bloglovin som nr 97.

2013-11-01 @ 20:24:49
Blogg/hemsida: http://frozenvanilla.blogg.se/
Skrivet av: Annika Nilsson

Läskigaste minnet är när någon hade sprutat blod i hela trappuppgången och skrek. Jag blev helt paralyserad när jag till sist vågade öppna dörren. Det såg fruktansvärt ut, med blod överallt. Men naturligtvis så var det inte blod, utan ketchup.....som tur var! Men jag hann bli ordentligt skraj.

Jag skulle gärna vinna:
Blood on your hands
Pumpkins are your best friend
Spooky, but true

2013-11-01 @ 22:11:11

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0