Påbackning!

Hej!
 
Här ekar det ju tomt, jag fick påbackning av min kusin Johanna igår att jag måste ta och börja blogga igen! Och ja jag har tänkt det men har ju haft lite ont i huvudet fram och tillbaka sen julas och i förra veckan åkte jag på en rejäl förkylning så har inte orkat plus att vad ska jag blogga om? men ska bättra mig. Ser ju att det är några som besöker bloggen varje dag och det blir jag glad över!
Först måste jag ta tag i själv designen på bloggen funkar ju inte att ha en juldesign i slutet av januari ;)
 
På tal om något annat så såg jag två filmer i helgen
Medicinen såg Jonas och jag i fredags och igår när Jonas åkte till jobbet såg jag My best friend's baby. Två helt godkända filmer. My best friend's baby handlar om ett par som inte kan få barn och så blir hennes tjejkompis gravid på one night stand, en film med mkt känslor som jag känner igen mig i. Det tog 9 minuter av filmen så rann tårarna..
(Bilder från Dicshop)
 
 
Nu ska jag väcka Jonas och käka chokladpudding som vi inte hann med igår kväll.
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Life of Johanna

Tack för filmtipsen

2015-01-26 @ 20:16:06
Blogg/hemsida: http://lifeofjohanna.se
Skrivet av: Jennifer Sassi

Tack så mycket för filmtipsen! Gott med chockladpudding eller? heheh.
Önskar dig en trevlig fortsatt dag! :)

2015-01-26 @ 20:42:59
Blogg/hemsida: http://nouw.se/jennifersassi
Skrivet av: jianna

Svar ja visst var den snygg

2015-01-26 @ 23:16:06
Blogg/hemsida: http://domkallarmighannes.com
Skrivet av: Johanna

Kul med uppdatering :) mer vill vi ha !!!
Och tack för tipset på filmen medicinen 👍

2015-01-27 @ 21:17:35

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0