Final av mello 2015!

Hej! 
 
Ikväll så går finalen av mello av stapeln och vi ska rösta fram en som ska få åka till Österrike och representera Sverige! Jag tror att Måns står som vinnare och för mig är det helt ok, inte Saade igen bara. Måns kan få chansen, men jag vill nog helst att Jon-Henrik ska vinna, det vore kul att skicka han! 
 
Måns Zelmerlöw – Heroes. Stina Stjernkvist/SVT
Jon Henrik Fjällgren – Jag är fri (Manne Leam Frijje). Stina Stjernkvist/SVT
 
Vem vill ni ska vinna eller tror ni vinner? 
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: N

Tycker helt klart att rätt låt vann! :)

2015-03-15 @ 00:28:30
Blogg/hemsida: http://nouw.com/nathaliemaria
Skrivet av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tyckte nästan att Jon-Henrik skulle vinna. Jag hade inte följt mello i år, men finalen såg jag i alla fall.

2015-03-16 @ 10:21:32
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0