Halsfluss och våren/sommaren är här

Hej!

Ja förstår ni jag åkte på en jäkla halsfluss här mitt i allt, men nu är jag bra igen. Går på penselin fortfarande men jag kan iaf prata ordentligt nu, hihi.

Nu har vi flyttat ut från lägenheten med och bor nu i en liten söt stuga, men ska snart flytta till den andra lägenheten, det ska bli kul att flytta in där:)
Så nu har jag inget internet, (men jag klarar mig) så jag kollar allt på jobbet nu.

Ihelgen kommer Mamma! Det ska bli såå himla kul, vi ska bara ha en tjej helg. Med shopping, mat och massa prat!

Och sen är det så skönt att värmen har kommit hit nu tycker jag och man kan ha lite andra kläder på sig, som man har längtat:)

Just de en sak till jag vet en liten filcka som fyller år snart;) Hihi

Må gott nu!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Maud

Ja nu får ni ha en riktig trevlig helg du o mamma...
Vem kan det vara du menar som fyller år??Liten flicka
Kan det vara någon på dagiset eller???
Jo vi vet nog vem det är!!!!
Ha det Kram..

2008-04-25 @ 08:30:43
Skrivet av: Jeanette

Sköt väl om dig. Halsfluss är ingenting att leka med.
Synd, att ni behöver flytta två gånger, men ni har verkligen något att se fram emot.
Hoppas, att det blir en trevlig helg med mamma.
Jeanette

2008-04-27 @ 21:27:40

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0