Host,host,host!!!

Hej.

Här bara hostar jag usch och blä... Inte kul alls, jag vill inte bil sämmre ska hem i helgen. Ska kolla på revyn med mamma det ska bli så kul och sen ska vi äta ute på resturange mysigt!:)
Hostar så jag nästan kräks känns det som samma som mamma och mormor, Maud kanske med brukar ha det brukar du?:)

Idag på jobbet så efter luchen stod det en blomma inne hos oss och jag undrade vem som skulle få den då kommer platsvansvarig tror jag det heter och sa den blomman är till dig Emma, Va!? sa jag till mig varför då? Ja som tack för att du ställde upp att vara på det andra dagidet förra veckan. Oj tackar så mkt sa jag. Och hur ska jag nu hålla den vid liv, hehe. Så här ser den ut
image179
Men jag vet inte vad det är för en blomma vet ni det där ute?


Annars är det lungt här, hämtade paket med kläder idag som jag hade beställt och nu så kommer mamma få två
överaskningar en som hon redan vet tror jag och en som hon inte vet ett smack om, hihi:)
Denna veckan vad händer annars, jo på torsdag ska vi åka till Jonas syster, vi har låntat hennes trådlösa internet nu ett tag för Jonas nätverkskort är trasigt så nu vill hon ha tillbaka den så vi ska lämna den och sen ska vi få hjälp med lappar till att sätta upp om hyra lägenhet, det måste ju se snyggt ut så man får något, så det händer på torsdag, sen vet jag inte tror inte vi ska göra något mera, vill åka och bada men hostar ju så dant så det kanske inte är så bra. Sen på fredag åker jag hem till mammsen:)! det ska bli skönt att komma hem till sköna Västervik.

Lägger ut bilder på hur jag såg ut när jag hade varit på sminkkursen.
 Vad tycks?

Nu ska jag käka mat!
Må gott Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Party, party! Nu får du hjälpa mig när vi ska ut nästa gång så jag också kan bli lite snyggt sminkad :D Hoppas du får det trevligt i trevliga Västervik, själv åker jag tyvärr veckan efter... Puss

2008-01-28 @ 18:31:45
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Hejsan
De var snällt att du fick en blomma. Jag tror att det är någon sorts vårviva tror jag. Du får krya på dig så att vi kan gå på revy i helgen. Drick varm dryck och ta lite hostmedicin så blir det nog bra. Ha det puss och kram Mamma

2008-01-29 @ 18:32:24
Skrivet av: Anonym

Hejsan

Jag glömde säga att jag undrar jätte mycke vad det är för överaskningar du har till mig. Vem vet jag kanske har något till dig också vi får se.
puss och kram mamma

2008-01-30 @ 08:57:23
Skrivet av: Moster

Hejsan Igen ..
Jo det är kul o kolla din blogg...
Min hosta ,,ja den är väl som mammas..
Kan du svara på hur du ska göra med sffan??? Ska du färga eller??

Kul o få uppskattning..blommor blir man ju glad av..

Kramar

2008-01-30 @ 20:34:02

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0