Rea-fynd!

Hej!

Idag har vi varit i stan och jag hittade lite fynd:)
En jeansklänning (som jag har letat efter det i flera år) jättesnygg

Från JC- kostade från början 1199kr, Nu 299,50

Sen en kofta, oxå från JC, kostade från början 399, Nu 99:)

Sen hittade jag fina glaskulor till mamma på NK, men vill ha de med så ska kolla om de finns kvar.
Sen håller jag på att leta en ny kamera, system tillochmed, men den är slut överallt, men ska ev kolla imorgon i Täby om vi åker dit, kanske hittar flera fynd då;)

Jag tycker att Carl-Jan kan åka ut från let´s dance nästa fredag, Bella får nog ligga på mera om hon ska vara kvar:) Hoppas hon e kvar ett tag, för vi ska ev gå och kolla om vi får biljetter, skulle vija träffa henne någon gång:)
Men jag hoppas nog just nu att Morgan eller Mojje vinner:)

Nu blir det körslaget, vem åker ut???
Kolla in här imorgon, det är en speciell dag för oss imorgon;)


Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Maud

Hejsan på dej...



Fina kläder men har du råd????

Vad köpte Jonas då???

Vi har legat i influensa hela bunten..Men jag börjar känna mej bättre..Skolan börjar ju på måndag..

Jag tycker att Kitty ska åka ut...

Ha det så bra..Kram på er..

Ps Vad händer i morgon??? Ds

2009-01-10 @ 22:47:53
Skrivet av: Sarah

snygga kläder!"

sv: jag tycker carl jan är söt haha! jag gillade laila o mojje o mrogan bäst:)

2009-01-11 @ 11:46:30
Blogg/hemsida: http://thiindra.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Woow, vilka fynd! Koftan var fin! ^^

Jättesnygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-11 @ 11:51:35
Blogg/hemsida: http://jennypennanstar.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Fattar inte hur du hittar alla fynd jämt! Jag lyckas aldrig som du! :)

Nu bakar jag bröd och kollar film. Hannas kör är bra tycker jag, men snyggast är ju helt klart snygg-Erik ;P

Puss

2009-01-11 @ 22:03:58
Skrivet av: Jollan

Fina fynd!



Kram!

2009-01-24 @ 11:41:44
Blogg/hemsida: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0