Vilken gala!

Go kväll!


Först vill jag bara tacka för alla fina kommentarer från igår:)
Vilken bra guldbagge gala det var! Med humor:) Mkt roligare än grammisgalan förra veckan. Hoppas på Johan Glans till nästa års gala med. Det bästa var Mamma Mia medlyt! Maria Lundqvists tal var fint tyckte jag och kul för Persbrant att få sin första bagge:) Men konstigt att inte Mamma Mia vann något pris, och det är inte någon svensk ressigör, svenska skådisar,(jo en), men det är liksom svensk för mig, ett mästerverk för min del! synd men så är det.....

Nu ska jag sova!

Kanske kolla in våran resa till Paris lite mera!:)

Må gott Puss & Kram!


P.s en sak till träffade en "gammal" mamma till ett av mina förra dagisbarn, som nu går i sexårs. Hon berättade att flickan var så ledsen, hon hade sagt hemma att "Mamma nu kommer jag inte få träffa Emma längre". Vi har ju flyttar vårat dagis lite längre bort så nu ser jag inte mina "gamla" dagisbarn lika mkt, men tur är ju det att hon nu går hos Jonas så när jag kommer dit, brukar jag träffa henne, Hon är den jag saknar mest av alla barnen, grät mest när jag sa hej då till henne i sommras, även att vi skulle ses, vilka känslor det kan ges!!!

Tack och god natt!
Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Bonnie

Juste ja.. När Carola var med.. 06. Då var jag också där. :-)



Ja, Nina kan nog vara bra hon med! Glöm inte o rösta på alcazar då.. motståndet är tufft! :)

2009-01-12 @ 22:43:51
Blogg/hemsida: http://bonniezell.blogg.se/
Skrivet av: hannie

inte nåt! =(

i natt kanske kanske...

2009-01-12 @ 23:51:37
Blogg/hemsida: http://lillababy.blogg.se/
Skrivet av: Evamy - i väntan på bebisen!

sen i maj 2006 ungefär!

allt känns bra, fast man börjar bli lite otålig nu bara haha.. vill ju träffa den lilla/e krabaten!

2009-01-13 @ 00:23:19
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

haha joo det e nått underligt med förlossningar!

andra va värst, det brukar ju va tvärt om men berodde på bedövningen och att det var så utdraget.

wille blev 2, 25 september.



jag fotar med nikon d40 det var vad jag hade råd med;) den funkar bra för mig!

fotograf haha joo, tror det e svårt att ta sig fram där.



nja björnsholm från början, men man går ju gymnasiet och så i västervik...

killen är 85:a så han blir 24 i juni=)



ha det"!

2009-01-13 @ 12:13:54
Blogg/hemsida: http://johannawingerstad.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Klart jag vill träffa dig när jag kommer hem. Inplanerat och klart. Säg bara till när du är borta vid Lidköpingstrakten då så får vi ta en fika eller nått sånt kul.



Kramar Louise

2009-01-13 @ 20:09:57
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/
Skrivet av: Solli

Missade tyvärr galan...



hoppas ni hittar några biljetter till Paris, men d lär ni ju göra :o)



Gulligt med flickan som saknar dig!



kram!

2009-01-13 @ 20:41:09
Blogg/hemsida: http://sollis.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0