1:a advent!


Hej!

Jaha så var det 1:a advent, vad tiden går... Mamma har varit här i helgen:) Så vi har advents pysslat.
Nu är vi snart inne i december, tänkt att det går så fort snart är julen över med.. Ska ev julpynta i veckan, jag tycker att det är roligare att julpynta nu och inte vänta närmare julafton, det är nu som tiden är mysigast. Och sen hinner man njuta mera av allt pynt. Julaftonen går ju över på en piss kvart:) 

Nu ska jag snart ladda inför en ny vecka, på lördag Julgalan på anexet med några av mina kollegor:)

Ha en fin vecka! Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Elin E

Vad är det egentligen du jobbar med? :) Blev så nyfiken efter alla kändisbilder!



Förövrigt håller jag med dig helt i frågan om julpynt! Hemma tar vi alltid fram allt till första advent så man hinner mysa alla decemberdagar fram till jul!

2009-11-30 @ 13:03:00
Blogg/hemsida: http://mountainqueen.blogg.se/
Skrivet av: Fia

Hej Emma! Nu har jag äntligen hittat din blogg och tycker den e jättefin!

E ju sjuk idag, ligger hemma med hosta och feber och en röst som har sprungit ifrån mig, men jag hoppas vi ses på onsdag på jobbet!

Ha det så bra tills dess och träna lite för mig med ;)



Kram

2009-11-30 @ 14:44:33
Blogg/hemsida: http://fiafloppan.blogspot.com
Skrivet av: Lotta

Vulken julstämmning! Du har helt rätt, fram med julsakerna så att man hinner njuta lite av det hela innan allt är över.

Kram

2009-11-30 @ 17:24:26
Skrivet av: Jeanette

Vilken härlig bild. Där förmedlade du verkligen den rätta stämningen. Håller med dig. Klart, att man ska njuta av ljusen och julpyntet hela december, när det är som mörkas.

2009-11-30 @ 18:03:55
Skrivet av: emma

hej! jag är här med två kompisar. Vi går i skolan några timmar på förmiddagarna och läser engelska, annars har vi bara roligt och gör utflykter och solar och så :)

2009-11-30 @ 22:36:54
Blogg/hemsida: http://emmajb.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0