Detta bockades av

Go kväll!

Jag gjorde ju e lista fidag och nu tänkte jag bocka av den. En del blev gjort iaf!

-- Tvätta, har en hejdundrande hög som ska bli ren!

  -- Diska upp all disk (tur man har diskmaskin, hehe)
 Har börjat och är nästa klar!

  -- Damma!

  -- Söka ett jobb!

  -- Byta lakan

  -- Måla naglarna

  -- Duscha

  -- Dammsuga

-- Rena och rengöra kylskåpet!

  -- Skaka av allt damm på vardasgrumsmattan!

  -- Göra mat

  -- Se "En shopaholics bekännelser

  -- Äta chips ;)

-- Rensa garderoben

-- Fixa massa papper och maila folk
 har börjat

Det tog sin lilla tid idag och försöka få all tvätt färdig, Men nu är det klart, en tröja blev kvar bara. Sen har jag duschat det tog sin tid det med, tog en lyxdusch, rakde benen, gjorde ansikts mask, hårinpackning, filade fötterna!

Men ska fortsätta på min lista så jag får allt klart denna veckan iaf, skulle behöva rensa garderoben med, skriver nog till det tror jag ;)

Nu ska jag se en shopaholics bekännelser och äta chips!

Jobb imorgon igen!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: pauline

menar du den ljusa jag sitter på?

den heter vera :)

lr hon kallas de,

hon heter carmasaloe vera ;)

2010-08-15 @ 21:50:09
Blogg/hemsida: http://paaauoo.blogg.se/
Skrivet av: Ida

SV: Jo jag hörde, usch och fy.. Hemskt när sådant händer!

Hihi okej, visst är den snygg? ;)



Detsamma på dig, puss!

2010-08-16 @ 00:12:59
Blogg/hemsida: http://idabjelkert.blogg.se/
Skrivet av: N I L M A

Fin blogg du har!

2010-08-16 @ 00:51:18
Blogg/hemsida: http://www.nilma.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0