Avskeds fest!

Go Kväll!

Är nyss hemkommen från kabyssen. Vi har haft en lite avskeds fest för en kollega som ska börja på ett nytt jobb efter semestern. Men jag hoppas inte att de var ett sista hej då för Daniela och Mig. Har gillat henne massor sen hon började hos oss och hoppas att vi kommer att ses massor fast vi inte jobbar på samma jobb!

Jag&Daniela!
Tycker ni att jag passar i linser? Tycktill!

Nu ska jag väl snart sova, måste kolla igenom NY bilderna jag fick idag från fujidirekt!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Snygg i linser!!

2010-07-07 @ 23:10:09
Skrivet av: Mannen i rosa

Du är lika vacker med som utan linser.

P&K

2010-07-08 @ 08:23:46
Skrivet av: sara

svar: vad roligt! jag tror inte att det är mamma som jobbar i boden då men det spelar ju ingen roll. själv ska jag ut och åka lite den veckan men vi kan ju kolla om vi kan styra upp något. :)



jag har inte jättemånga planer på semestern (än) men ska åka några dagar till göteborg. annars blir det väl en sväng till kusten, någon djurpark och massa sol och bad om vädret tillåter. :)



kram

2010-07-09 @ 11:22:01
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0