Hemma i vardagen igen

Hej!

Nu är jag hemma från NY. Tråkigt att lämna allt där borta, nu har man ju hittat sin plats och börjar hitta och förstå alla avenuer och street nummer ;) Får se om man får se NY igen, Linn och jag planerar en resa till Kina nu, de vore coolt, men näst blir väl turkiet på sensommaren till Louise! Jag skulle gärna vilja se Los Angeles, San Fransisco eller Miami! Någon som vill hänga på dit ;)

Men det var ganska skönt att komma hem med, Jonas är hos mig nu, det känns bra, han och Micke kom och hämtade mig imorse mitt i taxistrejken, de var en rolig upplevelse att se de första man gör när man landar på svensk mark, men som tur var så kom iväg efter ett tag, polisen hjälpte oss ut.

Här kommer de sista bilderna från NY :)

SJÄTTE DAGEN

   
   
   
   


SJUNDE DAGEN

   


♥ Emma med sin första starbucks :)
♥ Linn shoppar, men bara LITE var de va ;)??
♥ Vi skulle åka till broadway och köpa biljetter till musikal, men tog fel tunnelbana och hamnade på broadway i Queens ;)
♥ Efter vi köpt biljetter, käkade vi lunch!
♥ På Phantom of the opera!
♥ Jag med en av skådisarna från musikalen, jag skackar av nervositet ;)
♥ Utanför
♥ Autograf av Ryan Silverman, skådisen :)
♥ Phantomen skylten!
♥ Broadway!
♥ En nu dream of works film om en drake :)
♥ Härliga new york!
♥ Brokoolyn bridge, lång som tusan!
♥ Vårat hotell!
♥ Jag på Brokoolyn bridge !
♥ Sista dagen postade jag mina vykort men bättre sent än aldrig ;)
♥ På central stationen!
♥ Utanför girl scouts of america:)
♥ Mitt flyg hem
♥ På flyget hem!
♥ Jag på Broadway!

Tack Linn för en oförglömlig resa, vi måste börja planera våran nästa nu! ♥
Nu ska vi sova, må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Tack själv, det var fantastiskt roligt och jag längtar till nästa resa!! Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen packa upp alla mina saker, hihi! =)

Ha en toppenhelg!

Puss

2010-03-27 @ 09:44:22

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0