Pink Thursday Deltagare v 35!

 Hej!
 
Här kommer deltagarna för vecka 35 i Pinkthursday!
 
 
Malin- Fick hemma ett snyggt rosa neon lack idag, så passande ;)
Ulrika- har lagt händerna på ett rumplack, jag vill också ha!
Bella- Visar upp ett riktigt snyggt holo lack!
Vikab- Kör på en gamal goding!
Briana- Är från swapping gruppen på fb! Kul med en utländsk deltagare! Följ henne på instagram, briemmara
Patricia- Bär ett fint ceries rosa lack!
Sarah- Kör på en ljus bas och massa glitter ovanpå!
 
De var alla för denna gången!
Kul att ni var med!
Ha en trevlig helg!, Må gott, Puss & Kram!
 
 
 
ENGLISH!
Malin- Got home a pink neon polish today, so fitting ;)
Ulrika- has buy a bootie babe, I also want!
Bella- Showcasing a really nice holo polish!
Vikab- Showing an old oldie!
Briana- Is from the swapping group on fb! Fun with a foreign student! Follow her on instagram, briemmara
Patricia- Wear a nice ceries pink polish!
Sarah- Have a light base and glitter on top!

They were all for this time!
Glad you were there!
Have a nice weekend!, Feel good, Hugs and kisses!
 


Kommentarer
Skrivet av: Sarah

Jaha, du trodde att det inlägget var mitt bidrag! Det var det inte, det är ju postat idag! Mitt bidrag var det rosa som postades igår. Det som jag iofs har som bas på det inlägg du trodde var mitt bidrag. Och jag har alltså inte länkat till dig eftersom jag väntade på detta inlägg så jag kunde länka till det aktuella inlägget.

2013-08-30 @ 12:55:17
Blogg/hemsida: http://owlsandpolish.blogspot.com
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad många fina rosa färger även denna veckan. Nästa vecka kommer jag inte vara med då jag är på semester, men så fort jag är hemma igen så ska jag försöka vara med:)
kram

2013-08-30 @ 22:02:42
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0