Året 2014!

Hej!
 
Nu har jag fixat ihop en årsresumé för 2014!
 
I Januari så präglades tiden mest åt schlagern, vi hade ju andra chansen i stan förra året och jag kom med i en schlagerpanel i lokaltidningen!
 
 
Februari var lika mkt schalger som januari, började även på praktik på ett hotell som jag aldrig mera går tillbaka till, behöver inte säga mer..
 
 
Mars och sista schlager månaden, såklart var vi på plats och såg andra chansen och fick såklart träffa några kändisar under veckan ;) 
Besökte bröllopsmässa med min kusin!
Det var även i Mars som vi fick reda på att vi kommit fram i kön och skulle få börja bilda familj, det firade vi med semla!
 
 
I April köpte vi årets första uteglass, Mums!
Firade påsk i Västervik och njöt av att solen tittade fram och värmde oss!
 
 
I Maj köpte vi nya cyklar! Och såklart såg på ESC!
 
 
I Juni passade vi på att åka till min familj och hade grillmys innan sommarjobben började.
Vi åkte även till Liseberg med Jonas föräldrar och syskon!
 
 
I Juli hade jag två helger ledigt och då passade vi på att besöka min kusin och hennes familj i Skåne och åkte till Toselilla.
Andra helgen åkte vi till Stockholm och jag besökte bland annat mina gamla kollegor en kväll!
 
 
I Augusti vankades det första kusinbröllopet på min sida! En helt fantastisk dag! Såklart gjorde vi andra saker med i augusti men detta fick bli höjdpunkten :)
 
 
I September så röstade jag.
Åkte till fina Linn en helg och myste,
Köpte årets rosa band!
Besökte såklart bokmässan som är höstens höjdpunkt för mig! ;)
 
 
I Oktober plussade vi, Äntligen! och sen på ultraljudet visade det sig att det var TVÅ, helt magiskt! Ska bli så kul att få dela med mig av denna graviditet med er!
 
 
I November åkte vi till Gekås för att fynda julklappar och massa annat såklart.
Fina bambi flyttade in hos oss ;)
Firade första advent!
 
 
I början av December åkte vi till Stockholm för att äntligen se musikalen Livet är en Schlager!
Julafton spenderades med min familj och på julaftonskvällen kom det ju lite snö så man fick lite julkänsla.
Året avslutades med att berätta att vi blir fyra i sommar!♥♥
 
2014 blev ett bra år med fina minnen, nu ser vi framåt emot 2015 som kommer bli året då vi blir en lite familj, vilket år vi har framför oss!
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Ser ut som du hade ett bra år.=) Grattis till graviditeten.

2015-01-04 @ 23:55:57
Blogg/hemsida: http://www.kashayas.se
Skrivet av: Lackert

Mycket som har hänt. Ska bli kul att fortsätta följa med och det är så kul att ni äntligen ska få bebisar :) tänk att det är två :) spännande

2015-01-06 @ 00:12:26
Blogg/hemsida: http://lackert.blogspot.se/
Skrivet av: Cissi

Ser ut som ett riktigt bra år! Och vad spännande med tvillingar! 1 eller 2 äggs? Har en tjejkompis som väntar 1 äggs tvillingar nu i vår ;)

2015-01-06 @ 01:23:53
Blogg/hemsida: http://nastanperfekt.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0