Baby to be Box!

Hej! 
Det finns ju flera gravidboxar man kan hämta ut när man väntar barn och jag är ju verkligen inte den som missar gratis grejer! Denna veckan har jag hämtat några boxar och tänkte visa innehållet för er. 
Först ut är baby to be som man hämtar ut på apoteksgruppen. En box som var helt ok. 


Innehållet är-
Föräldrar och barn tidning 
Pappa tidning
Baby to be info bok 
Mössa från Åhléns och rabattkort på 20% på ett bebisköp
100kr rabatt på Geggamoja
50kr rabatt om man blir medlem i apoteksgruppen 
150kr rabatt på ifolor.se
Kvinna vitaminer 
Järn brustabletter 
Diverse reklam blad. 

En del rabatter, gillade mest järn brustabletterna och mössan var söt! 
Men vi kommer nog använda en del rabatter. 
Flera boxar kommer att komma upp framöver i bloggen! 

Nu väntar två tidiga jobbdagar så ska snart sova så jag orkar upp kl 06 imorgon! Det var inte igår jag gick upp så tidigt😉 

Hopoas ni har en fin helg framöver! 
Må gott, Puss & Kram! 


Kommentarer
Skrivet av: Life of Johanna

Har inte brytt mig om de boxarna alls , inte orkat ta tag i det och nu kommer snart liten så :)

Ja, ju längre man får ha kvar bebis/ bebiaarna i magen är ju såklart bra! :) Men efter v 24 kan man ju klara barn idag så :) Jag var bara orolig fram till v 24, sen släppte jag det :) och nu är de v 33 så nu kan h*n få komma när h*n vill :)

2015-01-10 @ 21:05:51
Blogg/hemsida: http://lifeofjohanna.se
Skrivet av: Kashaya

Praktiskt med sådana boxar. Är ju så mycket man behöver till bebis.=)

2015-01-11 @ 21:49:42
Blogg/hemsida: http://www.kashayas.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0