Tävling med mammafint.se!

Hej!
 
Jag har fått äran att ha en tävling med mammafint.se!
Mammafint.se är en webbsida där Jessica som är ägare säljer sköna, fina mammakläder/gravidkläder av hög kvalitet och till ett bra pris. Hon säljer även blöjtårtor och det är just det du kan vinna i denna tävling!
Snacka om att jag själv vill vara med och tävla, jag som önskar mig en egen blöjtårta ;)
 
 
 
 
Tävlingsregler-
Följ mammafint.se på fb
Gilla tre plagg med fb gilla knappen på mammafint.se
Motivera varför just du ska vinna tårtan
 
Extra vinstchans-
Följ mig via bloglovin
 
 
 
Tävlingen avslutas den 29 maj kl 24.00
 
Kommentarer som inte tillhör tävlingen hänvisas till annat inlägg!
 
LYCKA TILL!
 
Tävlingen är avslutad och vinnaren blev Kristiina, Grattis!
 
 


Kommentarer
Skrivet av: andrea björk

Jag hittade dig på instagram och vill verkligen vinna tårtan då min bästa vän som väntar en liten pojke ska få överrasknings babyshower i juni. Hon har haft det tufft som ensamstående under garviditeten och jobbat sena kvällar på en krog fram tills foglossningen blev för stark tidigt i graviditeten och sedan dess har hon sökt jobb men har tyvärr fått erfara hur svårt det är att få en anställning med växande mage.. Trots motgångar och en tung graviditet så har hon behållt humöret, varit positiv och en närvarande vän. Hon förtjänar allt det bästa och en fin blöjtårta skulle passa henne fint. :) @andreabjorkw på instagram.

2015-05-25 @ 17:58:51
Skrivet av: Fröken M

Jag vill gärna vara med !

I juli blir jag moster för första gången och jag längtar efter den lilla prinsessan så jag nästan dör !
Jag vill välkomna henne till världen med en riktigt fin present !
Därför håller jag tummar och tår för att just JAG får leverera hennes livs först "TÅRTA" :)

Gillar på fb, har klickat på "like" på tre produkter och jag följer dig nu med bloglovin !

Med vänlig hälsning Fröken M

( Michaela Ambjörnsson )

2015-05-25 @ 19:12:40
Blogg/hemsida: http://frokenmela.se
Skrivet av: Angelica

ÅÅÅh! Vi planerar en babyshower för min allra bästa vän som väntar en liten flicka i augusti och med denna vinst så skulle blöjtårtan vara fixad och klar <3

Har gillat på fb så nu hoppas jag på att tårtan blir en fin present till bästisen <3

2015-05-25 @ 21:06:10
Blogg/hemsida: http://blogg.alltforforaldrar.se/angiethehappiest/
Skrivet av: Camilla W

Är absolut med ♥
Gillar på FB (Camilla Wihlborg), gillar tre plagg och följer dig på bloglovin sen förut.

Är gravid med tredje barnet och har aldrig fått varken babyshower eller blöjtårta, skulle så gärna vilja vinna den åt mig själv! ♥
Hoppas på tur!!

2015-05-25 @ 23:29:31
Skrivet av: Kristiina

Hej!

Gillar på FB som Kristiina Söderström
och gillar tre plagg mammafint.se.

I höst en ny roll jag får,
jag ska bli faster när vi oktobermånad når!
En bra start i livet
när man in i föräldrarollen tar klivet
vill jag de lyckliga önska nu.
En blöjtårta vore perfekt ju!

Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Kristiina.

2015-05-29 @ 06:22:15

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0