Rullar på!

Hej! 

Här rullar det på, twinsen växer så fint. O har gått om H nu, hon är en riktig liten bastant dam☺️ 4kg! H är snart också över 4kg, men O är lite mera matglad☺️ 
I går började pappan i familjen att jobba igen och igår var dom som små ljus, jag fick äta frukost och duscha utan problem, men idag så visar dom sitt temperament😅!  Men så jobbar Jonas kväll ikväll och dom är mera kinkiga på eftermiddagarna.. Får hoppas att det bara är någon fas just nu för annars så får nog pappa vara hemma några veckor till. Nu kommer snart en vän hit på lite besök då ska jag passa på att gå på toa😅! Härligt med livet tvillingmamma😉  

Bjuder på en bild på twinsen från deras sysslings dop som var i helgen💕 

Må gott, Puss & Kram 


Kommentarer
Skrivet av: Lackert

Vilka söta kläder :) Dom växer fort dom små

2015-08-19 @ 21:24:40
Blogg/hemsida: http://lackert.blogspot.se/
Skrivet av: Lotta

Så fina de är båda två! Tror att en är mer lik mamma och den andre mer lik pappa!:)
Kramiz

2015-08-19 @ 22:52:09
Skrivet av: JoHaNNa

vad skönt allt rullar på och sååå söta dom är :)

här rullar det också på... efter många om och men så får jag stanna som vikarie på mitt jobb och sedan ska jag på intervjuv nästa vecka :) så förhoppningsvis löser sej allt och då kan jag fundera vidare på allt med barn :) men blir mer och mer sugen för varje dag som går ;)

kramar

2015-08-27 @ 12:03:55
Blogg/hemsida: http://johannaspratstund.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0