Väntar och väntar..

Hej! 

Inga bebisar ännu👎! Jag börjar bli riktigt trött på detta nu alltså. Jag vill att de ska komma nu! Har inga förvärkar heller så det verkar ju trivas bra där inne. Dock känner jag av mensvärk och tryck neråt men de kan hålla på i veckor har jag förstått.. Imorgon ska vi på TUL och hoppas då att man kan få ett igångsättningsdatum så jag orkar focusera och ladda inför förlossningen.. 
BB-väskan är iaf packad så nu är vi verkligen så klara vi kan bli, kom igen bebisar kom nu🙏! 

Må gott, Puss & Kram! 


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Det är jobbigt att vänta och vänta men plupp, så är det dax! Ska du snittas? Ta nu hand om er alla och vila den sista tiden, sen blir det en del att göra!
Kramizar från oss:)

2015-06-28 @ 23:19:47
Skrivet av: Lotta

Inlägget ovan är inte alls anonymt, det är ju från mig, Lotta! Kramiz

2015-06-29 @ 15:03:17
Skrivet av: nathalié - mamma till charlie

såå spånnande sista tiden! men så drygt att vänta och vänta. dagarna går ju i snigelfart. Men snart så ;) kram

2015-06-29 @ 17:37:07
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0