Äntligen har den kommit

Hej!

Ja nu så har jag ÄNTLIGEN fått min nya mobiltelefon, den har varit både i Vimmerby, Västervik och nu har den då landat hemma hos mig!:) Jag skulle ha fått den för tre veckor sen men eftersom inte TELENOR inte kan svenska så har jag fått den lite i efter hand! Jag har fått den aldelles gratis som tur är om jag fortfarnade är kund hos dem i två år till... Inte det roligaste kanske, men men....

Men iaf jag har fått ringa  till dem ett X antal gånger eftersom att de inte har förstått att jag flyttat,  och varje gång har jag fått pratat med killar och jag säger de, inte en enda som jag har pratat med av dem har varit särskild trevlig.... Men så hände det jag var tvungen att ringa till dem igen efter att jag hämtat min telefon för jag hittade inte pin-koden och då svarade en HON, jag blev helt paff en tjej på telenor finns det??:O Ja ja hon var iaf trevlig den trevligaste! Hurra det finns trevliga människor på telenor iaf;) Hihi. Nej gud vad hemsk jag låter med det har varit en pärs att få hit telefonen, men nu har jag den:) Och den funkar bra! Min andra telefon dog ju mitt i allt så det passade perfekt att jag fick den nu.  

Annars är det bra här lite förkyld, men så ska det väl vara när man jobbar med barn, snart helg igen skönt det! Händer inte mkt i helgen.
Å imorgon förstår ni får jag min första LÖN! Fick hem ett sånt där lönespesifikation eller vad de nu heter....:)

En annan sak gott folk kommentra mer!!! Jag ser att ni går in och kollar ni som inte känner mig kommentar ni med det är alltid kul:)

Nu ska jag se på tv!
Må gott!
Puss & Kram

image93
Där är den:) Fin va?


Kommentarer
Skrivet av: Mamma

De var ju tur att telefonen kom fram till slut. Det hade blivit en ganska dyr telefon om jag skulle ha tagit bussen till Vimmerby för att hämta den och hem igen.Idag ska jag jobba på brevik och sedan åker vi ut till sommarhemmet vi ska ju ha hajk i helgen hoppas vädret blir bättre. Jag ringer dig på lördag när jag kommer hem. Ha det bra Puss och kram Mamma

2007-08-24 @ 08:17:21
Skrivet av: Moster

Har skicat ett mail kolla det..Ha det....

2007-08-24 @ 18:09:23
Skrivet av: pappa

Vad har hänt,den är ju inte rosa.

2007-08-25 @ 11:23:28
Skrivet av: Annika

hej!
Alltid kul med nya telefoner. Jag hatar telenor.. "Råkade" byta till det för ett par månader sen. Så DYRT det är! fan. Hatar dom :D
Ha det bra

2007-08-26 @ 12:48:15
Skrivet av: Linn

Fin telifon! :) Gött att du fått lön nu, då kan vi köpa våra biljetter snart jue! :) Ska bli så skoj!

2007-08-26 @ 16:24:18
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0