Grönan

Hej!

Igår var vi på grönan och såg sommarkrysset, och hörre ni det måste vara ödet allså jag träffade två jag kände i går på grönan, eller nja den ena visste jag om skulle vara där och det var Linn, kul att se dig i stockholm tjejen! Nu bor vi i samma stad igen!:) Och sen såg jag Mats och Anki med barnen, va det måste väl vara ödet det. Hihi. Först såg jag Barnen så jag ringde Mats men inget svar, men sen så såg vi dem, det var lite kul det.
Vi såg på sommarkrysset med Gry, Måns var ju där:) Hihi. Det var väldigt litet det ser större ut på tv det måste jag säga er. Men kul var det! Man såg ganska bra med det var några lång huvuden framför mig, men sådan man får leva med. Vi åkte inget, men vi spelade. Jag vann ett gos tiger djur, man skulle kasta tre bollar i rad, men lyckades inte första gången, men testade sen igen lite senare, men ville inte för jag visste att jag inte skulle klara det men Jonas sa jo du kan visst du kommer vinna. Så jag testade igen och se på fan jag vann! Jag blev så där glad som småbarn blir på julafton ni vet, jag stod och skrek jag vann, jag vann! Hihi, Trögo Emma! :) Sen vann jag en liten Apa rosa var den;) (eller först vann jag en rosa nalle som jag inte gillade så frågade om jag kunde byta och det gick bra efter ett litet tag) Där jag vann apan var det vinst varje gång så det var ju inte lika kul, man skulle kasta en boll på en tavla. Ja de var våran trevliga stund på grönan, sen tog vi bussen hem vid nio tiden, tar en liten tid att åka hem typ en timme:) Men det var en rolig dag och utan regn!
Imorgon jobb igen!

Må gott!
Puss & Kram!

image85
Måns på genrepet

image86
Jag äter fish & chips

image87
Jonas spelar ett häst spel, han vann:)

image88
Bullerby Tjejen

image89
Jag med mina två vinnardjur


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma..Att du inte så Nicke ,Johanna o Stoffe..På Grönan de var där oxå..Jag pratade med Johanna igår o hon berätta..De hade åkt upp gått på Grönan
o sovit på hotell o så gått på stan..Idag ska jag gå o äta lunch på Welux..Den nya returangen ute vid gamla elux..Har varit där ett par ggr de är god mat..Jo Emma ska du till USA igen?????Mollys godis é slut...Jag bara skojade men hon tycke om det...Ha det så bra Kram Maud Alla hälsar...

2007-08-14 @ 09:04:45

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0