Min nya Jacka

Hejhej!

Jo ni förstår att jag har köpt en ny jacka. 350 kr! Så fin eller hur kolla in den här nere sen och säg vad ni tycker om den! Ingen man kan ha och leka med på dagis men andra gånger:)

Idag har Pappa och Jeanette varit här och hälsat på. Vi bjöd på mat hemagjorda kötbullar med potatis och sås, Jeanette fick hjälpa mig at få smak på såsen:) Hihi. Efter att vi ätit så gick vi ner till stan där var det marknad som hemma  i Viken nästan, Jeanette sa att om jag längtar hem så kan jag ju bara gå ner hit, det ser ju nästan ut som Västervik:) Vi tog en glass och satt ner ett tag och pratade och kollade på folket. Sen gick vi hem hit igen och tog oss lite kladdkaka (tyvärr inte hemma gjord;), hihi) Vi vissade lite bilder från Usa har ju bara några här hemma Maria håller ju på att fixa en skiva till alla med alla  (4000 om inte mer) bilderna.
Dom åkte väl hem runt fem, en trevlig dag! När kommer ni andra att hälsa på???

Å Johan vilket gulligt inlägg fick en liten tår i ögat när jag läste det:) Du får komma när du vill!!! Bäddsoffan står och väntar på dig;) Kom på höstlovet vet jag!:) Vi jobbar väl men inte hela tiden förhoppningsviss:) Kan tänkas på.....

Annars är allt bra här, skönt med helg. På måndag kommer alla barnen det ska bli skoj att se hur det går:)
Som sagt glöm inte och säga vad ni tycker om jackan!
Må gott!
Puss & Kram!

image92


Jag BARA ♥ denna!

Trackback


RSS 2.0