Vallentuna

Hej!

Igår var jag och Linn på scoutmöte i Valletuna en liten trevlig stad:) Erika kom och hämtade oss vid stationen för vi visste ju inte vart vi skulle. Mötet var ok får se om vi kan hjälpa till någon gång ibland så där. De har många ungar iaf 35 miniorer bara! Det var iaf kul att träffa Linn! lite konstigt att ses här i stockholm, men det var ju inte sista gången iaf, jag längtar SÅååå efter när vi ska gå och se på Lena och Orup! Hihi. Men innn dess hoppas jag att vi ses! det är ju inte förren i Oktober som vi ska se dem.

Jag har även haft mitt första APT på dagiset. Vi samlades alla dagis vi är tre styckna där ute på Resarö,
Å det var så kul min chef hälsade mig välkommen till mitt första möte inför alla innan vi började Hihi:) Det gick bra första timmen så var alla sen satt vi på mitt dagis själva och pratade lite och som ni vet när TANTER hihi sitter och pratar så kan det ju prata i evigheter, men det var inte så farligt vi slutade skapligt. Tur;)

Annars är det bra här vädret tråkgit men det är väl bara att inse att hösten tyvärr är här nu......
Och vet ni vi har fått olika kuponger med olika rabatter och sånt för att vi flyttat hit och vet ni vi har fått en kupong med en GRATIS tårta på Ica! Mums! GRATIS, en fördinge tårta Helt GRATIS Hihi:D Och sen massa andra olika en inflyttnings present på en fin och dyr affär här i Vaxholm *Blink, Blink* Hihi (emma sitter och skrattar för sig själv)
Nej nu ska jag snart se på top model.

image94
Top models programledare Tyra Banks, vill med göra sådan bilder!

image95
Vilken ska jag välja denna gången hmm den var fin, Hihi, Mkt roligare nu! Var bara tvungen att inflika med det!
Må gott Puss & Kram!

Just det tack för kortet Maud kul, som ni vet så älskar jag att få post iaf rolig post så skicka gärna något då blir jag glad!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Jag vill också få inflyttningspresenter :( Varför skickar folk bara räkningar till mig? Fast snart kommer min cosmopolitan! Hoppas det står nåt vettigt :) Hur man hittar en snygg/trevlig kille kanske?! Vi måste helt klart ses snart.. jag kanske kommer redan tidigt på lördag! Jag hör av mig för då måste du få se min lägenhet... Puss

2007-08-30 @ 16:55:04
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Lukasgina

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-03-05 @ 14:18:03
Blogg/hemsida: http://lukasgina.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0