Julgodis

Hejhej!!

Nu har jag mkt att skriva på kort tid jag vill hinna se lite av äntligne hemma!, klockan är nu 20.04 börja!

Jo i söndags så hade vi kalas för Jonas han fyllde ju 25 igår, Vi åt en jätte mumsig blå tårta:) Han fick, många bra paket med:)
Mumsig!

Sen igår var vi ute och åt på en jätte god italiensk resturange, det kommer att bli våran favo resturange, dit ska jag ta med er någon gång mina vänner!!!
Jonas åt strömming med hemlagd potatismos

Jag åt hemagjort pasta med svamp sås

Sen idag har vi nu på kvällen gjort massa julgodis, mums ni ska få se sen resultatet, och sen sist men inte minst Mamma har fått ett JOBB! Hurra och grattis!!!!:)

Sluta bloggat klockan 20.12
8 minuter bra gjort Emma!

Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Mums med julgodis! Vad har du gjort för gott?
Har du förresten hittat någon julklapp till mig, eller behöver du fler tips :P Jag har kanske varit lite dålig på tipsfronten i år... Puss

2007-12-12 @ 22:00:35
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Jeanette

Fantastiskt fin adventskalender. Gratta Jonas i efterskott, har missat att han fyllde 25 år.
Det är snärjigt nu innan jul. Igår var jag och tittade på Kimberley. Hon och alla flickorna på Dagis var Lucior, pojkarna var tomtar och stjärngossar. Jag förstår, att det kan vara slitsamt som lärare nu med allt som händer kring advent och jul.
Ha det gott och hälsa den "Rosa tomten". det har jag aldrig sett förut.
Jeanette

2007-12-14 @ 10:51:20

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0