Nu har vi jul här i vårt hus

Hejhej!

Här kommer det lite bilder på julen i vårat hus, hihi:)

Begrunda och kommentera en sväng:)

image153
Minigranen med ROSA kulor!

     Adventsljustakarna:)

image156
Post tomten, vi har bara fått ett julkort än... huuuu....

image157
Dessa tomtar är mkt gamla och otroligt söta!

 Denna julälg och julhamster dansar och sjunger om man trycker dem på foten, jätte guliga:)
 Min ljustomte och ljussnögubbe med Jonas lilla mini tomte

 Tomtenissar på rad!
 En tomte nissa:)

image161
Min älskling tomte som mamma gjort till mig julen 89, den finaste jag har!

Lite av våran julpytning.

Nu är det inte långt kvar tills jag åker hem, hurra, det ska bli så kul!!!

Må gott!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Vad fint ni har det!! Snart ses vi :)
Jag har utmanat dig - ta en titt på min blogg.

Puss

2007-12-18 @ 22:41:37
Skrivet av: Anonym

Ni har ju fått riktigt julfint. Här hemma håller jag på och gör julfint till du kommer hem. Det ska bli jätte kul att få ha dig hemma en hel vecka.
Vi ska mysa hela veckan. I morgon ska jag prata med Chefen Gunilla hon kommer till brevik vid niotiden efter frukosten, ringer på eftermidan när jag kommer hem från jobbet. Puss och kram mamma

2007-12-19 @ 19:01:52
Skrivet av: Abdullahifride

Very Good! I love it.

2009-06-15 @ 10:38:00
Blogg/hemsida: http://abdullahifride.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0