Så var julen över....

Hej och god jul på er!

Lite sent ute men har gjort massor av saker nu när jag varit hemma här hos mammsen:)

Julaftonen var jätte bra och trevlig, bra klappar fick man med som tex en ROSA tvättkorg, ungsformar, mössa till dagiset:) handukar från mormors tid, med mera saker. Bra var allt iaf:)
Vi hade en modern tomte, hehe. Kommer bilder från julen senare då får ni se.

Idag har mamma och jag varit på rean, hittade en tröja och två klänningar allt för bara 130 kr!
Nu är det inte många dagar kvar tills man åker upp igen, tiden har gått fort, men ska snart hem igen och kolla på revyn med mamma, det ska bli skoj! Tradition!!!

Imorgon ska jag hem till mormor en sväng!:)

Må gott alla!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

God Jul och Ett Gott Nytt År Emma ! Hälsa Jonas och önska honom detsamma.
Tack för julklappen den ska snart bli använd.
Har influensa. Den bröt ut på natten mellan jul- och annandagen. Den hade jag gärna sluppit.
Hoppas, att jag ska vara såpass bra i morgon, att jag kan gå på Kimberleys 5-årskalas.
Du verkar ha fullt upp i Västervik. Hälsa mamma och hoppas att ni får en fin nyårsafton.

2007-12-30 @ 21:09:55

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0