Stan osäker

Hej!

Nu så har mamma varit här och hälsat på oss. De kom på fredags kvällen, Mamma, Eva och Lisa, Mammas kompis med dotter här i stan. Vi åt en jätte god middag som jag gjort tyckte alla, hihi:) Sen så satt vi och pratade, Lisa trollade för oss, ett med tändstickan var häftigt:)
Vi kollade lite på idol med, Andreas åkte ut, kul med tjejer i finalen bara:) Heja Amanda! vad tycker ni???:)

På lördagen så träffades vi inne i stan, gick runt stureplan, ötermalmstorg och gamla stan. Hitta en klänning (kommer kort på den senare) och sen en ROSA jultomte (också kort senare) har inte hunnit fota de än, hihi.
Sen när vi gick där vet inte vart men inne i stan så ser jag en Gucci affär, berättar för Lisa och hon vill gå in och se hur dyrt det var där, Haha, go tjej. Så vi får med oss tanterna;) in med och kollar, shit, snacka om strikt och prydligt. Det stod två vakter där inne med. Inget som man kan köpa, men kul att kolla in i den och se hur den ser ut, många som göra tror jag:)
    

Kollade även in julskyltningen på NK, fint, men det var en av mina arbetskollegor som sa att de var mkt harry potter inspererat, jag säger bara det undra vilket NK de har varit på... Någon som har varit och sätt NK skyltningen, vad tyckte ni om den??
image146

Mamma såg även Malou von Sivers, hon som brukar vara på nyhetsmorgon:)

Nu snart ska vi gå ner på julskyltningen här i  Vaxholm.

Må gott!
Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Lite coolt att du varit inne på Gucci! Vore kul att kolla läget där någon gång :P
Har tyvärr inte sett julskyltningen på NK än, men den ska bli spännande att se!
Jag tycker vi ska höras någon dag och se om vi kanske kan ses? Vore kul att äntligen få visa min lägenhet!!

2007-12-02 @ 17:21:37
Skrivet av: Anonym

Hej
De var fina bilder på oss utanför Gucci syn att det blåste. Tråkigt att vi inte hade stora plånbpken med oss då hade vi ju kunnat köp någon fin klänning eller väska. Men vi hade en trevlig dag tyckte jag. Vi shoppade ju lite av varje syn bara att det började regna.Jag ringer ikväll ha det bra. Puss och kram Mamma

2007-12-03 @ 08:27:39
Skrivet av: Falkgabrielle

Your website is extremely interesting

2009-01-23 @ 10:33:30
Blogg/hemsida: http://falkgabrielle.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0