Hur hinner Emma med att sova??

Hejhej!

Ja tänkte berätta hur jag hinner att sova fler av er undrar hr jag hinner, Jo man hinner inte med att sova så mkt faktiskt men lite. Vi går och lägger oss ganska sent, brukar vara runt tolv tiden ,sen går vi upp runt åtta tiden och är klara för avfärd runt halv tio tiden. Så visst man hinner ju inte med några sovmornar, men jag har ju den turen att hinna sova i bilen när vi åker långa resor. För det tar ju ett tag att ta sig fram i denna stora världs delen. Men  det är inte lätt att sova jag vill ju se så mkt av de man åker förbi, men när det bara kommer skog så slumrar man till en stund, men det är inte länge inte så sköna säten, tyvärr... Så nu vet ni hur jag hinner med att sova. Hehe. Men det är så mkt som händer så man hinner nästan inte smälta de fören det kommer något nytt att se, men det är en sån himla känsla av att vara här önskade att ni alla hemma kunde få uppleva den med här med mig, ni får ju uppleva lite genom bloggen, men är långt ifrån på riktigt kan jag säga.

Nu har vi kommit till Arlingtion som ligger i Dallas, nu ikväll har vi varit på ett mall igen, Shoppa shoppa, nej det blev inte mkt idhg heller men jag han med mkt ändå på en timme. Allså Linn Victoria secret den måste bara vara gjor för dig och mig vilken affär, visst den är dyr men när det är rea då kan man fynda det vill jag säga, Där är det som att gå i ett rosa skimmer;) Hihi. Vi har oxå varit på cheesecake factory en returangen med massor av cheescakes oc mat med, Jag delade på en cheescake med Ida, en med chocklad, mmm så grymt god, Smaskens! Maten var så där.
Imorgon är det stora 4 juli paraden här i stan ska bli så kul är jätte nyfiken på den:) Måste upp tidigt så måste sova snart så jag hinner med att sova lite. Hehe. Sen efter det ska vi till J.F Kennedys meseum, presidenten som blev skjuten. Får se hur det blir, sen på kvällen ska vi till ett nöjesfält det ska bli kul att få se alla belysningar, det brukar ju ha massor av häftiga lampor har man sett på film och så.

Linn, vi hittade skylten på en resturangen där på greasland, så kul att s ditt namn är.
Kul att skjortorna har kommit med! Hurra!!!!
Sen har jag förskt att kommentera din blogg men det funkar inte konstigt, men håret är jätte fint tycker jag:) Och jag kommer ju hem är ju inte bort för evigt, men nu vissar det ju sig att du är med mig är ändån;) Hehe.

Mamma, Tack att du spelade in åt mig, du är en ängel! Ringer imorgon (4juli).
Mamma eller Maud om ni pratar med Nicke så kan ni väl säga till att om han har tid att gå in han har inte varit inne på länge. Hälsa Mormor när ni pratar med henne!

Pappa, om du har tid så kan du väl säga till Jörgen och Janne att de kan gå in om de vill skulle vara kul om de kollade in den, Hälsa Farmor och Farfar när du pratar med dem!

Sov gott på er!
Puss & Kram!'

image38
Amerikanska flaggan

image39
Ett litet hus på vägen

Blir flera bilder imorgon!


Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

Hej igen!
Här hemma har det regnat oavbrutet i två dagar, så du kan förstå att vi avundas dig. Värme och sol verkar ni ha i överflöd, och lite av det hamnar här i Göteborg, tack vare din blogg.
Det är roligt att se hur gott du har det, och att du verkligen uppskattar varje minut på resan.
Jeanette

2007-07-04 @ 11:21:01
Skrivet av: Jörgen

Hej Emma.
Förstår att det är en upplevelse, för er. Lite avunds-sjuk att du varit i Elvis hus. Tyckte ni såg ut som herr o fru President i era fina hattar. Och hoppas du dansar bättre än vad din pappa gör, tror inte han prövat den dansen, men skulle gärna vilja se honom göra det. Ja här regnar det, till och från alla dagar, så ta med dig lite sol när du kommer. Hälsa Jonas och övriga.
Jörgen.

2007-07-04 @ 16:03:17
Skrivet av: Anonym

Du får sova när du kommer hem istället, i en dag eller så, sen åker vi ju på läger i våra nya fina skjortor!! :) Är nyfiken på att läsa hur nationaldagen firades. Puss, puss!

2007-07-04 @ 16:09:28
Skrivet av: Tagekathinka

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2009-09-03 @ 09:02:54
Blogg/hemsida: http://tagekathinka.3steps.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0