Snart the big apple!!!

Hej!

Nu är vi Austin, vi kom hit ganska sent så ha inte hunnit med så mkt. Nu på kvällen har vi varit på en klubb och ätit lite och jag har faktiskt dansat till ett live band, de spelade en blandning mellan country och svenskt dansband:) Hehe. Det gick att dansa bugg till det iaf. Jag har bildbiviss men det kommer in senare har inte lagt in de bilderna än. Annars har det inte hänt mkt idag, det har regnat lite på oss idag men har ju haft tak över mig så det drabbade inte mkt så mkt;) Hehe. Har det regnat på er idag då;)?? Hihi.
Imorgon åker vi till Huston, där ifrån ska vi flyga sen till the big apple!:) Men jag börjar bli nervös inför flygresan vll nte ha lock igen, men jag har köpt några öronproppar som ska hjälpa för locken att komma. Hoppas att dem hjälper för det var verkligen hemskt att ha lock för öronen, inget kul att se fram imot flygresan, men det måste göras nu vet jag ju iaf hur det känns så det känns lite bättre, men ni kan ju tänka på mig lite extra på lördag morgon allså klockan två på dagen för er;)
Men jag ser iaf fram imot New york!!!

Mamma jag läste Jörgensens inlägg och nja jag vill nog inte ta ansvar för någon grupp, men finns det ingen så finns det väl inte mkt att göra men hör med dem om det finns något annat sätt..... Annars får väl Simon fxa det;) Hehe.

Ja Maud du får hälsa och gratta honm från mig med!:) Om jag hittar något det märker du när jag kommer hem kanske;) Hehe.

Sov gott!
Puss & Kram

image56
Här har ni amerikanskt regn;) Hehe

image57
Jag med Stora Dallas hus i bakgrunden

image58
Jonas med ett konstverk

image59
Detta är en bank som man inte fick ta kort på, det kom ut en man och sa till oss, Hihi

image60
Gissa vad detta kan vara!!!


Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

Jag tror att det är en blyg alligator på bilden du skickade.
Nu har ni något fantastiskt framför er. New York!
Hoppas, att du har reskassa kvar, för där ska man handla!
Lycka till!
Jeanette

2007-07-06 @ 11:33:49
Skrivet av: Jeanette

Tillägg
Vad pappa tror, att bilden föreställer, kan inte skrivas på pränt!

2007-07-06 @ 11:36:13
Skrivet av: Linn

Läskiga djur de har i USA. Jag tittade på Natt på museet igår, där fanns det också läskiga djur :) Fin rosa klänning du har på kortet! New, York.. ahhh... dit vill jag resa någon gång :)

2007-07-06 @ 13:35:32
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Mamma

Regnet ser ju ut precis som här, men än har det inte kommit något här i Västervik idag.
Jätte fin kläning du har på bilden den passar dig.
Fy skäms inte får man ta kort på något man inte får.
Ja vad kan det vara på bilden en skölpadda kanske som tar ett dopp i värmen.Ska ringa Anneli och prata med henne vad det för något de vill ha hjälp med vi får väl hjälpas åt du och jag annars.
Jag lovar att tänka på dig lite extra när du ska flyga.Skickade ett SMS till Christer igår när han fyllde han hälsade och tackade. Puss och kram Mamma

2007-07-06 @ 14:25:05
Skrivet av: Moster

Ja tror oxå att det är en Alligator..något kräldjur iallafall..
Du har tur som får se så mycket..
Ja flygresan går bra tänk positivt..och försök o håll andan..Det blir en utmaning..
Hälsa till dem i New York..
Ska hälsa Christer..
Kram Maud

2007-07-06 @ 20:30:38
Skrivet av: Jörgen

Har samma problem med öronen, vid flygresor som du.Men det går säkert bra. Kul bilder du skickar. Lycka till med New York.
Jörgen

2007-07-07 @ 18:04:50
Skrivet av: Jörgen

Hej Emma.
I dag 9/7 har farmor och farfar, tittat på din blogg, dom tyckte det var fina bilder, ochförstår att du haft en underbar resa.
Jörgen (farmor o farfar hälsar).

2007-07-09 @ 12:50:28
Skrivet av: Julia

Häftiga bilder, jag är så avundsjuk! skulle också vilja åka till nyc juuu :)

2007-07-09 @ 23:50:48
Blogg/hemsida: http://juwlig.blogg.se
Skrivet av: Niklasmaryam

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2008-09-22 @ 13:40:26
Blogg/hemsida: http://niklasmaryam.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0