Full späckat

Hej igen!

Ihelgen som var var vi ju hos Jonas föräldrar och kollade på alla Usa bilder (tre skivor har inte kollat igenom alla än, hehe) och filmen som Maria har redigerat jätte bra:) Det var kul att se allt igen, vill åka dit igen! Hehe. Man får väl se om det slår in!

Vi åt även Amerikans mat under helgen, på lördagen till lunch blev det pumpa soppa och pumpaostkaka till efterätt, sen på kvällen blev det mexikans mat många olika röror och taco och till efterätt citronpajsmaräng tror jag...., på söndagen blev det hamburgare innan vi åkte. Till frukost åt vi bagels, hemma gjorde var bättre än de i Usa kan jag säga:)

Denna veckan har jag helt plötsligt massor av roliga saker att göra. Imorgon om Erika hör av sig så ska vi äta middag på kvällen, sen igår ringde Fredrik och undrade om vi kunde ses en sväng på fredag eftermiddag, han ska hit med Fs (förbundsstyrelsen) och de ville jag så vi ska ses på centralen innan han åker ut dit, sen på lördag ska jag gå ut för första gången i Stockholm!!!! Två av mina arbetskollegor ville att jag skulle följa med och sen ska Linn med oxå så då kommer hon hem hit på Lördag till oss, det ska bli kul:) Mycket roliga saker att göra framöver här:)

image129
Våra nya gardiner:)


Våran usa hylla (äntligen är den uppe) hehe

Må gott alla!
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma..såg att mamma hade skrivit om luciakandidaterna.. Ja Andys förra tjej ja hon som smikade dej på studenten är ju med..Ja det är så klart att vi röstade på henne gör det du med...Ja han har ju en ny tjej nu så det är lite jobbigt att rösta på en förredetta,,men det går nog bra..Snygga gardiner...kort på nya soffan vill vi se ha de bra...

2007-11-08 @ 11:32:09
Skrivet av: Linn

Jag längtar också! Och ska definitivt rösta på Adele till Lucia!

2007-11-08 @ 11:42:08
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0