Mårten Andersson

Så heter han, han som vi såg igår när vi skulle åka hem från centralen.
Det ligger en ganska rolig historia bakom detta, När vi stod på centralen och väntade på Fredrik igår så sa jag till Jonas varför ser jag aldrig någon kändis när jag är inne i stan, Jo men det kanske du gör fast man inte tänker på det sa Jonas och det är ju sant jag har säkert sett många kändisar fast man inte känner igen dem, de som inte är så kända, men iaf när vi ska åka hem då så stiger vi på tunnelbanan och som alltid så är det mkt folk som ska på vid centralen, men vi fick sittplatser, sätter mig ner och börjar kolla runt, de är så kul att se på alla olika människorna här i Stockhom, jag kollar snet över till andra sidan och där sitter någon som jag känner igen, jag börjar tänka vad heter han?? det är ju han.... Kommer inte på vad han heter, han börjar röra på sig, jag tänker att han ska någ gå av nu, bästa att jag säger det till Jonas, han vänder sig om men kommer inte heller på vem det är, han går av och vi fortsätter, jag försöker att kolla på vem det är.... Blir lite frusterad när jag väl ser en kändis så vet jag inte vad han heter, fan också. Vi går hem och sätter oss och kollar på Idol jag funderar fortfarande hur ska jag berätta för alla andra vem det är?.....
När idol nästan är slut så sätter jag mig vid datorn för att kolla på en sak, Jonas slår över till tv3, och säger men där är han ju kändisen, Va?? jag springer ut till tv och där är han! Men vad heter han då, vem är han?? Programmet han var med i heter Extra, extra så kollar på deras sida på internet, där står det Mårten Andersson, så söker på google och får fram att han är en stand-up komiker , (han var även med i let´s dance i år) som brukar vara på Norra Brunn (ett ställe där stand-up komikerna håller till här i Stockholm) och det var nog dit han var påväg till när han gick av för han var ganska finklädd och på deras sida stod det att han skulle uppträda på kvällen, jag blev så glad att vi hittade honom, så jag såg en stand-up komiker igår på tunnelbanan! Hihi:)  

Så här ser han ut, han är mkt snyggare i tv eller på bild kan jag inflika med:) Känner ni igen honom??
image132   image133

Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Och du smsade inte :P

2007-11-10 @ 11:26:35
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Annie

Svar: Jo det är jobbigt. Mmm Han ska dit. Det ska ändå bli kul att höra allt sen när han kommer hem. En månad brukar ändå gå fort. Men det är ju ändå en månad :(

2007-11-11 @ 16:00:37
Blogg/hemsida: http://annieroos.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Hej

Va har du sätt en kändis kul, jag såg också honom igår på TV alltså. Jag tror också att du sätt flera kändisar vi får väl hoppas att vi se några när jag kommer upp. Nu ska jag gå ner till tvättstugan. Ha det så bra och håll tummarna imorgon så det kommer några nya ledare, ringer imorgon kväll Puss och kram Mamma

2007-11-11 @ 16:13:45

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0