Chinateatern

Hej!!

I torsdags då var ju Linn och jag på Lena Ph och Orup på China, Oh vilken show de bjöd på! Helt grymt bra:) Dom bjuder verkligen på sig själva och skämtar om sig själva, så ska dom vara, artisterna! Det var lite roligt en sak, vi hade fått rad 15 och kollade man på beskrivningen på internet så känndes det som att man skulle sitta ganska långt bak, så jag var inte så överglad med det, men man skulle ju få lyssna på Lena tänkte jag, och sen när vi kom dit så fick vi vänta ett tag innan vi fick våra platser, och när det öppnade och vi kom in så blev jag helt stum! Ehhh Linn.... Är det där på scenen som dom ska stå, Linn?? Det var det första jag sa, Jo jag tror väl det sa Linn,men, men är det är på scen en där som de ska står frågade jag igen, Linn sa jag Emma! Hihi, Men jag blev så chokad över att vi skulle få se så bra. Kan inte riktigt skriva hur långt avståndet var faktiskt, men bra platser var det!
Ungefär så har bra såg vi från där vi satt:)
  Utanför China

Sen hade vi Lena två meter ifrån oss en gång, de skulle ta upp en ur publiken och då gick de runt och vi satt prices på kanten, Wooooww! Hehe.
Sen fick vi sjunga kareoke med tre Japaner, det är inte många som har gjort;) dom var riktiga stjärnor!
Nu får vi se vart vårat nästa projekt ska bli, kanske ett dansuppträdande av Bounce, vi får se!

Nu i helgen så är Jonas föräldrar här, igår var vi på Ikea, Jonas köpte en ny soffa, och det var ju bra, den som vi har känns det som att man ska ramla ur, hehe. En svart/vit soffa, sen köpte vi lite smått och gott som man alltid kan göra på Ikea.

Nu Mamma så vet jag prices hur vi ska gå för att få med alla affärer och hötorget när du, jag, eva och lisa ska gå på stan första helgen i dec när du kommer upp. Längtar massor tills dess.

Nu ska jag kolla in Fm-märket, Linn har sagt att de ska vara lite rosa! Hihi

Må gott Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Grymt var ordet! Jag längtar tillbaka massor även om jag längtar mer till sängen just nu. Är såå trött :) Men nästa helg, då blir det dansa av!! Puss

2007-10-21 @ 19:25:18
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Septusa

Keep the good works comming.

2008-02-19 @ 02:44:01

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0