Helg

Hej!
Denna helgen har vi bara tagit det lungt vi har ganska mkt framöver så det var skönt med lite slappt:)
Vad händer då framöver...

Jo...
Oktober
12-14/10: Ska jag åka till Hornsö på kårråd:)
19-21/10: Kommer Jonas föräldrar och hälsar på!
26-28/10: FM i Borås:)

November
Alla helger är det lungt än så länge, men Mamma och Andy (kusinen) fyller ju år i mitten så då åker man väl hem om det blir kalas:)
Sen helgen den 30/11-2/12 Då kommer min Mamma hit upp och hälsar på oss!! Dit längtar jag massor till:) Hon ska även hälsa på en gammal kompis med, så det ska bli jätte kul!

Så ser det ut framöver.

Idag så har jag köpt rosa bandet, det sitter jätte fint på min jacka, men den syns inte så bra jackan är ju med rosa men den är iaf fin:)

Har fotat lite i helgen på våran lägenhet, mina nya skor och de nya jeansen! Så här kommer det lite bilder:)
image116
Vårat data/klädförvaringsrum

image117
Matbordet med micron på vet inte vad vi ska göra av den vet ni???

image118
Min hallongrottor som inte blev snygga, men goda!
Bakade dem igår.

image119
Nya jeansen!

Mina nya skor:)

Ja en bildblogg blev det, imorgon väntas en ny vecka igen....

Må gott!
Puss & Kram



Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

Jag tycker hallongrottorna ser jättefina ut. Skulle gärna smaka!
Du verkar ha en hel del på gång inom närmsta tiden.
Kul att Jonas föräldrar och din mamma kommer och hälsar på. Kanske blir det köttbullar då, för det gjorde du så goda till oss.
Ha det bra!
Jeanette

2007-10-07 @ 19:49:29
Skrivet av: Linn

Jag längtar tills jag får se lägenheten i verkligheten :)

2007-10-08 @ 20:48:28
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Mamma

Hej
Det verkar vara trivsamt i lägenheten. Får kolla det när jag kommer upp.
puss och kram

2007-10-11 @ 19:09:35
Skrivet av: maria

ah, vad kul att se bilder på saker i lägenheten (till skillnad mot när jag såg den sist)!!
kan ni inte köpa ett billigt litet bord/hylla på ikea och ställa micron där kassarna (bredvid bordet) står nu?
kram!

2007-10-13 @ 13:53:37

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0