Nu är det nära

Hej!

Var ju på Kårråd i helgen, och nu är det nära att vi får Fm nästa år!!! Nu är det bara FS (Förbundstyrelsen) som ska godkänna alla lokaler och sen att det inte kommer några andra som vill ha Fm på Fm i år såklart:)
Jag håller verkligen tummen!! Det måste ni med göra!

Sen var det görr kul att träffa Linn och Mamma, bussresan med Linn var den bästa resan jag har haft på länge, hihi:) Hatar ju att åka tåg och buss,
Sen tog Simon massa fina kort på Linn och mig, Jättefina blev dem, läggre ut några här se och kommentera gärna:)
     

Sen var jag även hemma i Viken, känndes konstig men kul att komma hem. Har ju inte varit hemma sen jag flyttade, Mamma hade gjort en del nya grejer i lägenhten, bara bra och sen så köpte vi pizza och pratade, då menar jag pratade hela kvällen. Det var jätte trevligt!
Men lite för kort tid skulle vilja ha flera dagar hemma vill träffa så många och göra så mkt annat, men får väl bli till jul då är jag ju hemma lite längre.

Idag har vi tagit gruppfoton på dagiset. Och självpoträt även vi fröknar, det var jag inte berädd på men kul var det!
Det gick bra alla barnen var jätte glad, Jag med! Hehe.
Sen bra Fredrik att du kommenterade fortsätt med det;) Hehe Ni andra med:)

Nu ska jag äta, Jonas har gjort varma mackor!

Må gott
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Vi är såå söta! Idag fick jag förslag till FM-märke, men det skickar jag till dig ikväll så får du se :D Imorrn smäller det!! Puss

2007-10-17 @ 18:28:09
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Simon

Måste säga att det var en duktig fotograf;).

2007-10-17 @ 21:41:34
Skrivet av: Moster

Ja det må jag säja jättefina bilder
häftigt den första bilden..med löven..

Här jättefint väder idag..SOLEN SKINER

Kram

2007-10-18 @ 16:04:09
Skrivet av: Mamma

Ni är så söta och vilken mästerfotograf Ni har anlitat.De var en trevlig hel hoppas FM helgen blir lika bra. Och att vi får FM nästa år jag håller tummarna.
Kram

2007-10-18 @ 17:29:14

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0