Göteborg nästa

Hej!

Ja ni gott folk jag hinner inte med att sitta här under eftermiddagarna när jobbet är slut, då är det bara att göra mat och sen sova (nästan) Hihi.
En sak har jag kommit underfund med och det är att det är ju inte som att gå i skolan när man jobbar. Puhh allså!:)
Men iaf, imorgon ska jag träffa Mammi!!! det var jätte länge sen vi sågs, det ska bli så kul. Vi ska till Göteborg så kommer att träffa Pappa med:) Vi ska gå på liseberg på lördagen, det är scouternas dag där då. Vi firar ju 100 år i år och ska då har en liten fest där på liseberget:) Hehe. Med massor av roliga saker, men jag vet inte så mkt om dagen än, det är hemligt än så länge sägs det.
Så imorgon ska man få åka tråkiga tåget igen, Jag hatar att åka tåg och buss, blir så rastlös, men har laddat mp3 med ny musik så nu kanske det går bra:)
Det ska iaf bli kul att åka dit!

Sen måste jag berätta förra lördagen gjorde jag världens kap, jag var inne på JC i Täby och kollade lite, när jag kom in där så stod ett bord med massor av Jeans, de Emma prices behöver, men dem är väl dyra tänke jag, läste på skylten där stod det
Ett par för 149 kr
Två par för 150 kr
Jag tänkte men det kan väl inte vara sant att de ena paret bara kostar 1kr då?? Frågade tjejen och sa glatt ja vi vill bli av med dessa jenas:)
Jag blev hel paff, men började att prova, hur ska detta sluta kommer jag hitta två par för bara 150 kr, jag som har så svårt med att hitta jeans, men jo jag hittade två par. Ett par svarta som jag nu bara älskar och sen ett par vita med ränder, de satt lite tajt över knäna, men som tjejen sa att man kan ju alltid ge bort dem eller göra något annat av dem, tex en kjol som jag då kom på, så vi får väl se, men det var iaf ett bra köp! Jeansen hade innan kosta tusen kronor var! De ni!
Jag kommer att läga ut bilder på dem senare har inte tagit några nu, men jag tog kort på min nya blomma för några dagar sen. Kolla in bilden visst är den fin, en fikus, tyckte den var häftig:) Eller hur??
image106

Nu så får ni ha en god natt
Mamma vi ses imorgon:)
Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma
Hoppas ni har haft det trevligt i Göteborg...
Här i Västervik har det varit helt underbart väder i helgen En stor sol på himmelen..
Det har blivit lite trädgårdsarbete..Skönt o rensa nu på hösten så kan man njuta mer av våren ..
Ha det Kram Maud Alla hälsar
Ps Emmelie har fått en pojke,,Ronnys brors dotter ja du vet hon som la dej i docksängen..Ds

2007-09-23 @ 15:44:36

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0