Skärholmens centrum

Hej!

Idag har vi varit på skärholmens centrum, hittade inte så mkt, det var så rörigt det byggde om här och där så man fick ingen uppfattning om de hela liksom. Bara gick runt.... Inga fina kläder heller, jag behöver nya Jeans testade en hel del men jag gav upp efter ett tag.... De satt jättebra men sen när man ska sätta sig ner så åker jeans ner så halva rumpan syns varför blir det så!!!??? HJÄLP MIG NÅGON!!! Emma ledsen:(

Jag köpte mig två snygga papper på panduro till min lilla scrap books samling:) det är så kul att gå där inne. Sen fick jag ett armband av Jonas:)
      De svarta pappret är det glitter i, kostade bara 9,50! Så snyggt!

Mamma ringde nyss, Vi kanske kommer att få ha FM (förbundsmöte) nästa år!!  Så himla häftigt! Hihi. Jag håller tummen! Coolt!

Nu ska jag sätta mig ner och kolla på Dans showen på 4:an... Önskade att jag var där....
image98
Lilla Jag

Må gott!
Puss & kram och dröm sött sen när det är dags!....


Kommentarer
Skrivet av: Linn

Hehe, vi har ju inte sökt än :) Men har vi tur så! Hoppas det löser sig snart med din mobil. Puss

2007-09-02 @ 21:12:35
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se
Skrivet av: Jeanette

Du ska köpa jeans med hög midja, så åker dom inte ned!
Kul, att det gick bra på ditt första APT.
Det är inte bara tanter, som kan prata länge.......
Det måste kännas bra, att bli så fint välkomnad av Vaxholm Kommun. Tårta och presenter. Inte illa!
Ha det bra och hälsa Jonas.
Jeanette

2007-09-02 @ 23:58:07
Skrivet av: Moster

Hejsan Emma....
Det är kul o läsa om vad du gör...
Ja kortet hade jag ju skickat samma dag sonm du ringde till mej..Jo det är alltid kul o få kort..
Härligt med sånt Välkomnande..(Vaxholms kommun)..
Så är det ju här med i Västervik...
Coop ger ett gratis gevalia kaffe paket...M.M
Jaha idag har jag jä.....skt ont i ryggen..
Var på apoteket o tog ut någon ny värktablett..
Vi får se om den hjälper..
Vi håller på o måla här hemma målar dörrarna på garaget..de blir grå o så ska vi väl fortsätta med ny panel av resten,,får bli nästa år..
Ha det så bra..kramar ...Alla hälsar....

2007-09-03 @ 12:35:13

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0