Inflyttningsfesten

Hej!

Igår hade vi ju inflyttningsfest här hemma i våran fina lägenheten, alla tyckte att vi hade fått det fint här hemma, med mkt rosa!;)
Fin fina presenter fick vi med bilder på det kommer senare, men bilder från kvällen kommer här.

    
Blev inte så många bilder och bra, men Linn fotade med sin baouta kamera, ska få dem sen när hon kommer hem från lägret. Hoppas det blev bra bilder där!
Den rosa drinken var jätte smaskig med smak av jordgubbar!

Nu ska jag fortsätta att se på sällskapsresan.

Vad har ni gjort denna söndag/helg?;)

Må gott
Puss & Kram



Kommentarer
Skrivet av: Julia

alla tjejer älskar smink!

NU KOMMER DU tänka "Nej inte en sådant där gratis smink kommentar igen"

Och nej, inte riktigt, jag har gott om smink hemma. Så varje smink grej eller liknande jag tjänar ihop i mitt namn TÄVLAR jag ut på bloggen.

För att ha större chans att vinna skriv ditt användarnamn i mina kommentarer när du har anmält dig.

Vem vet du kanske är den lyckliga vinnaren inom en kort tid!

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/jag-lottar-ut-sminket.html

2008-08-11 @ 10:45:33
Blogg/hemsida: http://jsomijulia.blogg.se/
Skrivet av: Engla

Jag har väl inte tid att svara alla måste du väl fatta???!!! Jösses.

2008-08-11 @ 15:59:26
Skrivet av: Jollan

Usch vilken dålig stil att låssas vara Engla. Det var inte Engla som svarade på det där. Såg din komentar på hennes blogg. Hon skulle ha skrivit sin bloggadress i så fall..



Grattis till ditt nya hem och vilken fin blogg du har!:)



KRAM!

2008-08-11 @ 16:18:23
Blogg/hemsida: http://jollanlovecarola.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Det var en trevlig kväll och jag hade velat stanna mycket längre! Ska skicka bilderna till dem när jag har kunnat föra över dem till min dator. Minneskortet funkade inte direkt i min dator så det blir nog på kontoret på måndag!

Puss!

2008-08-16 @ 14:51:39
Blogg/hemsida: http://linnkarlen.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0