Jul hemma hos oss!

Hallå!!

Ja nu har julen anlänt  hem till oss, fattas bara lite snö!!! vart är du snön??!!
Igår så klädde jag min lilla gran som jag haft sen jag var liten. När jag var liten så julpyntade jag in mitt rum jättemycket, jag hade mer saker än vad mamma hade i hela våran lägenhet, de ni;)
Här kommer lite julbilder.

  
  

  Julkorten jag designat
  Minigranen, köpt i London
  Min favorit tomte, fått av mamma när jag var liten, (hon har målat den)
  Nya gardinerna i sovrummet
  Granen, ingen rosa gran, men mkt rosa andra grejer i, kanske blir en rosa gran nästa år, (en på rean, hihi)
Vad tycker ni om min gran och de andra julpyntet?? Jag har mera pynt, jag lovar!!:)

Nu ska jag kolla tv:n lite!

Må gott

Puss & Kram!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0